معاون سپاه استان سمنان:

القای ناکارآمدی حربه دشمن در ایجاد نافرمانی اجتماعی در کشور است

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۶۲۸
القای ناکارآمدی حربه دشمن در ایجاد نافرمانی اجتماعی در کشور است
معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان گفت: دشمنان ایران اسلامی با القای ناکارآمدی و وجود فساد در نظام به دنبال ایجاد نافرمانی اجتماعی در بین مردم ایران هستند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ علی خالقیان در نشست خبری اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات ساختمان علمی و پژوهشی بسیج سمنان، افزود: دشمن به دنبال خسته و ناامید کردن ملت از طریق ایجاد نبرد رسانه ای در کشور است.

وی ادامه داد: بزرگ نمایی مشکلات، القای ناکارآمدی نظام و القای وجود فساد در دستگاه های اجرایی، از دسیسه های دشمنان برای ایجاد نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی در کشور به وسیله ملت است.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان تاکید کرد: جنگ امروز دشمنان نظام اسلامی نبرد رسانه ای علیه ملت ایران است و بصیرت و هوشیاری مردم راهکار مقابله با این توطئه دشمن است، ملت باید با هوشیاری و بصیرت خود مراقب دسیسه های دشمن باشد.

خالقیان تصریح کرد: دشمن در تلاش است چهل سالگی انقلاب را به چالش بکشد، ضروری است مردم و رسانه ها برای مقابله با دسیسه دشمن هوشیار باشند.

وی درباره برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس، تصریح کرد: بیش از 380 عنوان برنامه با همکاری سپاه و بسیج استان سمنان در هفته دفاع مقدس در سراسر این استان برگزار خواهد شد که 40 برنامه شاخص محسوب می شود.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان، تجمع بزرگ 22هزار نفری مردمی با عنوان عاشوریان حسینی، رژه نیروهای مسلح و رژه خودرویی، همایش زنان ایثارگر، بازسازی عملیات مرصاد را برخی از برنامه شاخص در این هفته عنوان کرد.

خالقیان با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال مبنی بر 'ما توانستیم' افزود: رسانه ها در انعکاس دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی به مردم نقش مهمی دارند.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج)استان سمنان تاکید کرد: رسانه ها برای آگاه سازی و روشنگری برکات نظام جمهوری اسلامی با هدف تبیین دستاوردها برای جوانان و نوجوانان اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز