معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی :

۹۹ درصد رانندگان استان برای بیمه تکمیلی اقدام کردند

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۲:۳۷
کد خبر: ۷۵۴۶۳۳
۹۹ درصد رانندگان استان برای بیمه تکمیلی اقدام کردند
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون 99 درصد رانندگان جاده ای استان برای بهره مندی از طرح بیمه تکمیلی نام نویسی کرده اند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مهدی گرجی گفت : با توجه به اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان از تاریخ 15 مردادماه امسال، نحوه اجرا و محاسبه مبالغ واریزی نوع خدمات، سقف پوشش های بیمه ای و جزئیات تکمیلی به انجمن های صنفی رانندگان استان اعلام شد.

وی بیان کرد: به منظور بهبود وضع رفاهی و حمایت های اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده ای و خانواده آنان، پیگیری هایی برای قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث توسط کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل جاده ای کالای داخلی کشور انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: هزینه بیمه تکمیلی توسط شرکت های حمل و نقل و از محل درصد کمیسیون دریافتی، پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت یکهزار و 740 راننده در حوزه حمل و نقل کالا استان افزود: این تعداد با استفاده از چهار هزار و 724 دستگاه تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار در ناوگان باری حمل و نقل فعال هستند.

گرجی از رشد 25 درصدی حمل کالا در مرداد امسال خبر داد و گفت: بررسی انجام شده از سامانه مدیریت کنترل بارنامه نشان می دهد تناژ جا به جا شده در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: بیش از 474 هزار و 874 تن کالا در مدت یادشده با بیش از 30 هزار و 396 سفر کامیون و وانت بار به مقاصد درون و برون استانی جا به جا شده است.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده از مبدأ استان به ترتیب انواع سیمان، زغال سنگ و انواع سنگ معدنی بوده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه نرم افزاری مدیریت اعلام بار پایانه بیرجند از مهمترین اقدامات پیش رو در شهریور ماه جاری برای پاسخ به مطالبات رانندگان استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز