"دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان" درگفت وگو با برنا:

کمیته سایکل توریست هیئت دوچرخه سواری استان فعال درمیزبانی سایکل توریست داخلی وخارجی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۰:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۷۳۱
کمیته سایکل توریست هیئت دوچرخه سواری استان فعال درمیزبانی سایکل توریست داخلی وخارجی
"عباس ترک" به خبرگزاری برنا گفت:کمیته سایکل توریست هیئت دوچرخه سواری لرستان میزبان دوچرخه سواران سایکل توریست داخلی وخارجی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ ترک  در این گفت وگو اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری لرستان  بعد از چند ماه از تشکیل کمیتهسایکلتوریست توانست پای سیکل توریست های داخلی و خارجی را به شهر خرم آباد باز کند.

او افزود:  این هیئت با پشتیبانی اداره ورزش وجوانان استان بعد از تشکیل کمیته سایکل توریست و برنامه ریزی برای سایکل توریست ها در ماه محرم میزبان سایکل توریست های  اسپانیایی و یک ژاپنی و یک برزیلی همزمان بوده است که با تهیه امکانات لازم ورهنمای رایگان آنهارا درمسیرهای سفرخود در لرستان  اسکان دادیم. 

ترک با اشاره به  راهنمای رایگان برای جذب بیشتر سایکل توریست ها در استان گفت:  سایکل توریست های خارجی  که روز گذشته درخرم آباد حضور یافتند هرکدام از نمایندگی گروهای سایکل توریست به استان سفرکرده بودند که با دیدن شهر زیبای خرم آباد شگفت زده شدندوهمچنین میزبانی و مهمانوازی لرستان را در دنیا بی نظیر توصیف کردند آنچنانکه این سایکل توریست های دوچرخه سوارتاکیدکردند  در نوبت های بعد هر کدام با گروه های بیشتری از کشور خود به خرم آباد سفرخواهندکرد.

 ترک هدف هیئت دوچرخه سواری از ایجاد کمیته سایکل توریست را  ایجاد پایگاه سایکل توریست بین المللی  و مقصد سایکل توریست های خارجی  عنوان کرد و یادآورشد:لرستان بخاطر طبیعت و جاذبه های گردشگری می تواند بهترین مقصد گردشگری سایکل توریست ها باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز