رئیس گروه ورزش قهرمانی ورزش وجوانان لرستان:

انجام ۱۷طرح پژوهشی درحوزه ورزش وجوانان لرستان/حمایت مالی از۲۱ پایان نامه تحصیلات تکمیلی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۴۷۴۷
انجام ۱۷طرح پژوهشی درحوزه ورزش وجوانان لرستان/حمایت مالی از۲۱ پایان نامه تحصیلات  تکمیلی
حشمت علیکرمی گفت:ازسال ۹۴ تاکنون تعداد ۱۷ طرح پژوهشی در دو حوزه ورزش و جوانان توسط محققین و مراکز دانشگاهی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛علیکرمی روزسه شنبه در نشست علمی تخصصی واحد پژوهش اداره ورزش لرستان ،اظهارکرد:از سال۹۴تاکنون تعداد ۱۷ طرح پژوهشی در دو حوزه ورزش و جوانان توسط محققین و مراکز دانشگاهی انجام شده و همچنین از ۲۱ پایان نامه تحصیلات تکمیلی حمایت مالی صورت گرفته است.

اوافزود:از فعالیت های پژوهشی مهم و کاربردی دیگر می توان به برگزاری نشست های علمی_تخصصی در اداره کل ورزش و جوانان اشاره کردکه دراین نشست ها نتایج طرح های پژوهشی توسط محققین و با حضور مسئولین ورزشی و حوزه جوانان مورد بحث و بررسی قرارگرفته تا بصورت کاربردی و عملیاتی نتایج تحقیقات و پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد.

علیکرمی گفت:تعداد قابل توجه ای از این‌ طرح های پژوهشی و تحصیلات تکمیلی انجام شده در دو حوزه ورزش و امور جوانان بعد از تایید توسط واحد پژوهش به صورت کاربردی و عملیاتی نتایج تحقیقات مورد استفاده قرار‌‌ گرفت تا فعالیت های اداره ورزش استان به صورت تخصصی تر دنبال شوند و از  پژوهش های علمی دانشگاه ها استفاده تخصصی صورت گیرد که این موضوع از موفقیت های اداره ورزش استان لرستان در چند سال اخیر است.

لازم به ذکر است که حشمت علیکرمی از سال ۹۴ تا دیماه ۹۶ بعنوان مسئول حوزه پژوهش اداره کل فعالیت داشته که حاصل آن کسب رتبه ی برتر در بین ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور بوده است.

هم اکنون  سیروس حسنوند دراین سمت فعالیت دارد.

خبر:محسن علیکرمی

 

نظر شما