دو جوان کرمانشاهی در طراحی پوستر اوکراین مشترکاً جایزه گرفتند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۲۹۳
دو جوان کرمانشاهی در طراحی پوستر اوکراین مشترکاً جایزه گرفتند
فرشاد عیسی‌پور و کوثر عزیزی دو جوان هنرمند کرمانشاهی مشترکاً برنده پنجمین مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر "سانسور را متوقف کنید! " در شهر کیف پایتخت کشور اوکراین شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جایزه ویژه هیئت داوران  مسابقه برای حمایت از حقوق زنان در کشورهای خاورمیانه و آفریقایی به  گرافیست‌های کرمانشاهی  فرشاد عیسی‌پور و کوثر عزیزی برای طراحی پوستر با عنوان "غیرمحرمانه "اهدا شد.                   

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۱_۲۰-۵۵-۳۰                                                                                                                      

پنجمین رقابت بین‌المللی «سانسور را متوقف کنید» سال 2018 یک جایزه برای ایده‌های خلاق و مبتکرانه در زمینه گرافیک می‌باشد، هدف از این مسابقه تشویق و شناسایی طراحان  فعال در زمینه‌های خلاق جهت مشارکت در بحثی بسیار مهم در اجتماع به منظور افزایش آگاهی و ایجاد بستری برای پژوهش، مباحثه و اتخاذ تصمیمات سیاسی مترقی است.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۱_۱۸-۲۴-۱۸

موضوع ویژه رقابت امسال "زنان، برابری، فعالیت‌های سیاسی" است. بنا به گفته سازمان دهندگان این رقابت این موضوع به غلبه بر کلیشه‌هایی کمک می‌کند که به واسطه آنها مشارکت زنان در حیات سیاسی اجتماع به طور معمول سرکوب می‌شود.

در مجموع 1010 اثر برای این مسابقه دریافت شده است. در این این مسابقه 19 کشور، از جمله ایران، ایتالیا، چین، مقدونیه، لهستان، سنگاپور و اکوادور ،آمریکا، آلمان و...شرکت داشتند.

 

نظر شما