حضور دوچرخه سوار سفیر وحدت، سلامت و همبستگی ایلات، اقوام و مذاهب در لرستان

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۵۵۴۴۶
حضور دوچرخه سوار سفیر وحدت، سلامت و همبستگی ایلات، اقوام و مذاهب در لرستان
سفیر وحدت، سلامت و همبستگی ایلات، اقوام و مذاهب کشور در سفر تبلیغی، ترویجی خود به استان لرستان وارد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛محسن مرادی دوچرخه سوار اندیمشکی پس از عبور از استانهای فارس، کرمان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، کردستان و همدان  وارد استان لرستان شد تا پس از دیدار با نماینده ی اقوام لرستانی به سمت کرمانشاه حرکت کرده و به خوزستان بازگردد.

در همین راستا مرادی پس از حضور در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دیدار با اسماعیل رضایی مشاور رئیس دانشگاه در امور شهرداری ها و شوراها و عضو شورای شهر خرم آباد، هماهنگی هایی را در جهت تبلیغ و ترویج پیام اتحادی خود در استان صورت داد.

این سفیر وحدت و سلامت گفت: در شرایط کنونی و فشارهایی که از طرف دشمنان ملت وارد شده است اتحاد و همبستگی ایلات و مذاهب یک ضرورت ملی محسوب می شود.

او افزود: پس از حضور در هر استان جلساتی را با نماینده ی مذاهب و ایلات داشتیم و اصل موضوع را تشریح کردیم که خوشبختانه جملگی بر این اصل مهم تأکید و اتحاد در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی را یک وظیفه تلقی کردند.

محسن مرادی تصریح کرد: در کنار تبلیغ این پیام، طی مسیر با دوچرخه نیز پیام آور ورزش و تندرستی است که ضرورت دیگری برای جامعه ی ما محسوب می شود.

او ادامه داد: انجام بسیاری از امورات روزمره با استفاده از دوچرخه و به دور از خودرو بارعظیمی از آلودگی هوا را کاسته و سلامت عموم را ارتقا می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز