پرواز موزه سیار سفیران صلح خراسان رضوی به گرجستان

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۴۷۲
پرواز موزه سیار سفیران صلح خراسان رضوی به گرجستان
موزه سیار سفیران فرهنگ صلح ، اولین موزه سیار خراسان رضوی و ایران و عضو رسمی ایکوم ( شورای جهانی موزه ها )اولین نمایش موفقیت آمیز خودرا در آسمان ایران و گرجستان به معرض دید مسافران گذاشت .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی امروز ۳۱ شهریور با بیان این مطلب اظهار کرد : موزه سیار سفیران فرهنگ صلح به مدیریت خانم سوسن نیکذات به تفلیس سفر کرد و نمایش اثار موزه ای را از درون پرواز آغاز کرد و مورد توجه مسافران پرواز تهران ، تفلیس قرار گرفت .

محمد رضا پهلوان با بیان این مطلب افزود : این موزه سیار ، پیش تر ، اولین قطار صلح و دوستی و اولین کشتی صلح را در ایران به نمایش گذاشته است و در این سفر به خلبان  این پرواز ، لوح سپاس اولین خلبان هوایی صلح ، اهدا شد .

او ادامه داد: تمامی همسفران گردشگر کوچک این پرواز به عضویت افتخاری سفیران فرهنگ صلح، در آمدند .

پهلوان گفت: از دیگر برنامه های این موزه سیار در تفلیس ،اهدای عروسک های ایرانی ( ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی )به موزه ملی گرجستان بود که این عروسک ها به موزه ملی گرجستان اهدا شدند.

وی ادامه داد: این موزه سیار که به اکثر شهرهای خراسان رضوی ، ایران و بسیاری از کشورهای جهان ،سفر کرده ،با شعار روی پل صلح و دوستی و با آرزوی صلح پایدار و آرامش در جهان و  دوستی ملل ،فعالیت می کند.

پهلوان یادآور شد: این موزه ، که دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشور است و بصورت بین المللی نیز فعالیت می نماید ، در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری ایران در مشهد ( شهریور ماه سال جاری )

به عنوان غرفه برتر ،شناخته و مورد تقدیر قرار گرفته است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز