استاندار البرز:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای میثاق با آرمان های شهدا و تحکیم اتحاد و همدلی است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۹:۲۳
کد خبر: ۷۵۵۴۹۰
هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای میثاق با آرمان های شهدا و تحکیم اتحاد و همدلی است
استاندار البرز گفت که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای میثاق با آرمان های شهدا و تحکیم اتحاد و همدلی بوده زیرا این هفته به واسطه یادآوری پیروزی ها، امید آفرین است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی نجفی روز شنبه درآئین رژه نیروهای مسلح استان البرز که در بلوار شهید سرباز گمنام در کرج برگزار شد،  گفت: این هفته یادآور خون های پاکی است که برای استقلال و حفظ تمامیت اراضی کشور و ارزش های نظام اسلامی جاری شد.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس در قاموس حماسه های تاریخی ملت ایران عزت آفرین است زیرا این ملت با روحیه ایثار و غیرتمندی فرزندانش ضمن صیانت از ارزش ها ، تمامیت ارضی کشور خود را حفظ و زیر بار ننگ تسلیم نرفت.

نجفی گفت: 38 سال پیش مردم ایران در برابر یک تجاوز خشونت بار با تاسی از فرهنگ عاشورایی از شرف، عزت و تمدن فرهنگی و غنی خود دفاع کردند.

استاندار البرز ادامه داد: در جنگ 8 ساله ، صدام از همه داشته های مستکبران بهره برد و به آنها خوش خدمتی کرد تا بتواند خود را بر ایران اسلامی تحمیل کند اما دلیرمردان و دلاور زنان این مرز و مرز بوم

با جانفشانی دشمن را به زانو درآوردند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی روبرو است و در برابر دشمنانی قرار گرفته که عملا به هیچ قانون بین المللی و عهد و پیمانی احترام نمی گذارند.

نجفی اظهارداشت: در این شرایط حساس نیز ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری، جنگ اقتصادی را باپیروزی به سرانجام می رساند.

وی افزود: باید بدانیم انسجام ملی و تکیه بر قدرت مردمی و اطاعت از رهبری کلید واژه مقابله با فشارهای خارجی است و سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در ایران اسلامی تبدیل شده است.

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اعم سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با فرماندهی میدان توسط لشکر23 تکاور ارتش با شکوه خاصی در کرج برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز