نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر :

نیروهای مسلح ایران در مقابل استکبار جهانی می ایستند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۲:۱۴
کد خبر: ۷۵۵۴۹۲
نیروهای مسلح ایران در مقابل استکبار جهانی می ایستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اگر جهان استکبار بخواهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بشکند نیروهای مسلح که درس آموخته مکتب امام حسین (ع) هستند در مقابل آنها می ایستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بوشهر افزود: یکی از مولفه های اقتدار یک نظام نیروهای مسلح آن در حوزه ستاد، نرم افزار، تجهیزات و ابزار دفاعی و قدرت منابع انسانی است.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون ایثار، تعهد و پایبندی نیروهای مسلح و مردم دلاور با فرماندهی رهبر معظم انقلاب به ارزشها و آرمان های انقلاب است.

امام جمعه بوشهرگفت: نظام نوین جهانی براساس اندیشه های استکبار به بار نمی نشیند چون ایران اسلامی همواره با اندیشه های هشت سال دفاع مقدس حماسه ها خلق کرد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد اتحاد نیروهای مسلح کشور را از تعرض دشمن و بیگانگان مصون و زمینه را برای پیشرفت جامع و پایدار میهن اسلامی فراهم می‌ کند.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح هر نظام و کشور عامل اقتدارملی، آرامش و مانع تهاجم بیگانگان به آن کشور هستند و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

صفایی بوشهری یادآور شد: در این ارتباط تقویت و حمایت از نیروهای مسلح برخاسته از عقلانیت دفاعی و منبعث از آموزه‌های الهی است.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: دفاع مقدس تجلی کربلای معاصر است و مردم ایران نشان دادند برای تحقق نهضت کربلا انقلاب کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران همواره نشان دادند در راه آرمان ها و ارزش های اسلام و براساس مبانی پیشرفت و استکبار ستیزی براساس شعار هیهات منا الذله حسین (ع) گام برمی دارند.

نظر شما