پیگیری جدی آسیب دیدگی داور چهارمحال و بختیاری در کمیته انضباطی

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۵:۴۹
کد خبر: ۷۵۵۴۹۷
پیگیری جدی آسیب دیدگی داور چهارمحال و بختیاری در کمیته انضباطی
رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: در دیدار فوتبال تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران، داور این استان دچار حادثه شد که این مساله در کمیته انضباطی فدراسیون پیگیری می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ طهمورث حیدری روز شنبه با محکوم کردن آسیب رساندن تعدادی از تماشاگران به داور چهارمحال و بختیاری در دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان افزود: این مساله به صورت ویژه از سوی هیات فوتبال پیگیری خواهد شد.

به گفته وی، مردم آبادان انسان های شریف و خونگرمی هستند و خوزستان مهد فوتبال ایران است و نباید عده ای تماشاگرنما به فوتبال این شهرستان و استان لطمه بزنند.

رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال است و یکی از سرمایه های داوری در آسیاست و نباید بی جهت قضاوت های او مورد هجمه تعدادی تماشاگرنما قرار گیرد.

حیدری افزود: براتعلی مولوی نیز یکی از کمک داوران خوب و با اخلاق فوتبال ایران است که بازی های مهمی را قضاوت کرده است ولی روز جمعه عده ای از تماشاگر نماها باعث زخمی شدن صورت او شدند.

به گفته وی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد و فدراسیون فوتبال نیز از کمک داور آسیب دیده چهارمحال و بختیاری دلجویی کند.

حیدری یادآور شد: تمارض های جاسم کرار بازیکن صنعت نفت آبادان، در این دیدار باعث شد که تماشاگران نسبت به قضاوت های درست تیم داوری اعتراض کنند.

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه تختی آبادان تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان پیش بود به دلیل ورود تماشاگران به زمین چمن نیمه تمام باقی ماند.

 

نظر شما