فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان :

دشمن در ۲ فاز خشن و غیر خشن علیه ایران برنامه دارد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۵۳۰
دشمن در ۲ فاز خشن و غیر خشن علیه ایران برنامه دارد
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: دشمن هر روز به دنبال تاکتیک و تکنیک های جدید است و در حال حاضر در 2 فاز خشونت آمیز و غیر خشن علیه کشورمان برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبر گزاری برنا ، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری روز شنبه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در این استان اظهار داشت: مثلث شوم آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مرتجع منطقه با بهره گیری از گروهک ها و گروه های قومی و مارکسیستی بدنبال ایجاد اغتشاش، شورش و امنیتی کردن فضای کشور و اجرای فاز خشونت آمیز برنامه های خود هستند.

وی اضافه کرد: آنها با تاکتیک جنگ اقتصادی و سوء استفاده از مطالبات اقتصادی به دنبال پیگیری فاز غیر خشونت آمیز توطئه های خود علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سرتیپ برزگری یادآور شد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) لباس رزم بر تن دارند و اعلام می کنیم فدایی ملت و کیان نظام اسلامی هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه این نیروها لباس رزم را لباس شرف، افتخار، جهاد و شهادت و کفن خود می دانند، تاکید کرد: نیروهای مسلح تحت امر فرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی مردم آنچنان آماده اند که به دشمن زبون اجازه هیچ گونه هرج و مرج و ایجاد نا امنی نخواهند داد.

امیر سرتیپ برزگری با اشاره به اینکه شهدا به خاک و خون افتادند تا ما به خاک نیفتیم، گفت: حماسه هایی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق شد که دفاع مقدس پرافتخارترین آنها در تاریخ معاصر کشور است و همه به آن می بالیم و افتخار می کنیم.

 

نظر شما