مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

۱۷ هزار نوآموز در استان مرکزی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۵۵۵۳۸
۱۷ هزار نوآموز در استان مرکزی سال تحصیلی خود را آغاز کردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: به جز دانش‌آموزان پایه اول که امروز کلاس درس خود را آغاز کرده‌اند ۱۷ هزار نوآموزپیش‌دبستانی هم در مراکز آموزشی برای آمادگی به منظور ورود به دبستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش برنا از اراک، شهریار فولادوند در مراسم جشن شکوفه‌ها و ورود نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان پایه اول ابتدایی به مدارس اظهار داشت: امسال بیش از 240 هزار دانش‌آموز در مدارس استان مرکزی به تحصیل می‌پردازند که با توجه به آمار 22 هزار نفر آنها در پایه اول دبستان هستند.

وی افزود: مجموع دانش‌آموزان پایه ابتدایی استان مرکزی هم 120 هزار نفر است که به جز 22 هزار دانش‌آموز پایه اولی که از امروز سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند از فردا مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: به جز دانش‌آموزان پایه اول که امروز کلاس درس خود را آغاز کرده‌اند 17 هزار نوآموزپیش‌دبستانی هم در مراکز آموزشی برای آمادگی به منظور ورود به دبستان سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند.

فولادوند بیان کرد: این دانش‌آموزان در یک‌هزار و 200 مرکز آموزشی سال تحصیلی خود را آغاز کرده و برای نخستین بار در کلاس درس نشسته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد دو هزار و 400 مرکز آموزشی در استان آماده ارائه آموزش در سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان است که تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس هم خوشبختانه در تمام این مراکز و برای تمام مقاطع اندیشیده شده و به لحاظ ساماندهی معلمان اقدامات لازم انجام شده تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز