نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

توطئه دشمنان با اشاعه روحیه انقلابی گری خنثی می شود

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۵۴۳
توطئه دشمنان با اشاعه روحیه انقلابی گری خنثی می شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توطئه، تهدید و تحریم های دشمنان نظام اسلامی با اشاعه و تقویت روحیه انقلابی گری خنثی می شود.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب در هر شرایطی پشتیبان و حامی آرمان های امام راحل و شهدا بوده اند و بعد از این هم با حمایت از منویات مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می کند. 
وی ادامه داد: هر سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد ملت ایران با عزم و اراده ای راسخ و انگیزه قوی تر در راستای صیانت از آرمان های نظام اسلامی دارند و دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل و آل سعود باید بدانند که ملت ایران با تمام توان از راهی که انتخاب کرده دفاع می کند. 
امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که چالش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین تهدید و تحریم اقتصادی نه تنها ملت ایران را از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی کند، بلکه باعث تقویت بنیه فکری و اعتقادی آحاد ملت به خصوص نسل جوان می شود. 
وی بیان کرد: امروز که بیش از 38 سال از آغاز جنگ تحمیلی می گذرد، ملت ایران نه تنها در دفاع مقدس بلکه از همه توطئه ها و هجمه های دشمنان نظام اسلامی پیروز و سربلند بیرون آمده اند و اکنون نیز با بهره گیری از روحیه انقلابی توطئه های اقتصادی دشمنان را خنثی می کند. 
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: ملت سلحشور و مومن ایران اسلامی به خصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هر چه داشتند در راه اعتلای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز با توکل برخدا توطئه ها و فشارهای دشمنان را تحمل می کنند. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ابتدای نهضت خمینی گوش به فرمان امام راحل بودند و در جریان جنگ تحمیلی نیز با تمام توان از کیان این مرز و بوم دفاع کردند. 
سردار «محسن کریمی» افزود: در شرایط کنونی ملت فهیم ایران اسلامی با همان روحیه دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی مقابل توطئه های اقتصادی دشمنان ایستادگی می کند تا یکبار دیگر بدخواهان نظام اسلامی را نا امید کنند.

 

نظر شما