معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

راهبرد عبور از مشکلات کشور وحدت و انسجام است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۵۵۵۴۷
راهبرد عبور از مشکلات کشور وحدت و انسجام است
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد عبور از شرایط فعلی کشور وحدت، انسجام و پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش برنا از اراک، سردار «مهران طهماسبی» در صبحگاه مشترک دلیجان افزود: همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا، نیروهای کشوری و لشگری، مدیران نهادها در شرایط فعلی باید وحدت رویه داشته باشند و یکدل از ولایت فقیه اطاعت کنند.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: دشمنان قسم خورده نظام با جنگ روانی می خواهند دل های امت را بلرزانند و نظام را تضعیف کنند اما نمی دانند که این ملت شاگرد میدان دلاوری های حضرت ابالفضل العباس هستند.
سردار طهماسبی افزود: همانگونه که این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز میدان شد در شرایط فعلی نیز با اتحاد و یکپارچگی پیروز میدان جنگ روانی و اقتصادی خواهد شد.
وی با یادآوری سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی زمانی شروع شد که کشور از نظر فرهنگی، اقتصادی ، امنیتی و سیاسی دچار مشکلات متعددی بود.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور اظهار داشت: زمانی که بعثی ها به ایران اسلامی حمله کردند، کشور با بحران های مختلفی روبرو بود و از نظر امنیتی در چند استان درگیری با ضد انقلاب ها و منافقین وجود داشت.
سردار طهماسبی افزود: در چنین وضعیتی دشمن بعثی عراق با طمع و با تحریک ابرقدرت ها و خلیفه های دست نشانه به ایران اسلامی تعرض کرد و خرمشهر سقوط کرد.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در همان روز اول حمله عراق به ایران 20 نفر از نیروهای بعثی به اسارت درآمدند، افزود: سلحشوران و شیر مردان این مرز و بوم با تاکتیک های نظامی، ابتکار و خلاقیت توانستند جلوی پیشروی دشمن را بگیرند و خرمشهر آزاد شد.
سردار طهماسبی افزود: آزادی خرمشهر و پیروزی های دیگر در عملیات های مختلف در هشت سال دفاع مقدس مرهون جانفشانی ایثارگران و شهدا، اتحاد دولت و ملت، اقتدار نیروهای مسلح و لبیک به فرامین رهبری بود.
وی با تاکید بر این که دشمنی استکبار با این ملت تمامی ندارد، افزود: همان طوری که که این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی ایثارگری کردند، اکنون نیز مسئولان و مردم دشمن را سرافکنده می کنند.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: ایران اسلامی الگوی همه مستضعفان جهان است و چشم همه آزادی خواهان به این ملت است، بنابراین دشمنی مستکبران با این ملت پایان ندارد.

 

نظر شما