قدرت دفاعی کشور در سطح بازدارندگی قرار دارد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۴:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۵۹۲
قدرت دفاعی کشور در سطح بازدارندگی قرار دارد
​فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی در سطح بازدارنگی بالایی قرار دارد و آمریکا با اذعان به این مهم می داند که هر گونه حرکتی با پاسخی کوبنده کشورمان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی صبح شنبه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در کرج ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شده جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی بالایی قرار گیرد و «ما می توانیم» در عمل به « ما توانسته ایم» تبدیل شود.

معاون استاندارالبرز در ادامه با اشاره به صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح در طول ۴۰ سال اخیر و پیشرفت روزافزون صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان و قدرت در میدان هستند و به هر تجهیزات وسلاحی که نیاز باشد،ذیل هدایت های داهیانه فرمانده کل قوا و با حمایت دولت و آحاد جامعه برای حفظ تمامیت ارضی در مسیر خودکفایی داخلی حرکت خواهند کرد. 

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه امروز ایران و نیروهای مسلح بیشتر از هر زمانی تاثیرگذار هستند افزود: توان دفاعی ما توام با تنش‌زدایی در حال تکمیل و تقویت است و نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی نیز برای دفاع از کشور گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده هستند و در هر زمان تهدیدی مرزهای این آب و خاک را تهدید کند در کوتاه ترین زمان، کوبنده ترین پاسخ را دریافت خواهند کرد. 

وی گفت: انقلاب ما ریشه در محرم و عاشورا دارد که این خود برگرفته از آرمان های متعالی سیدالشهدا و فرهنگ دفاع مقدس سراسرآمیخته با غیرتمندی، شهادت طلبی، ایثار و ازجان گذشتگی است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز