فرماندار سلسله:

بخشدار مرکزی اطلس جامع روستایی الشتر را تهیه کند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶:۴۹
کد خبر: ۷۵۵۶۱۲
بخشدار مرکزی اطلس جامع روستایی الشتر را تهیه کند
شریف خسروی گفت: دستور کار بخشدار مرکزی تهیه اطلس جامع روستایی است .

‍ به گزارش خبرگزاری برنا لرستان؛ خسروی روز شنبه در مراسم تودیع ومعارفه بخشدارمرکزی سلسله، اظهار کرد: دستور کار بخشدار مرکزی تهیه اطلس جامع روستایی است که در آن ظرفیت و پتانسیل های روستاها احصا شوند و جهت برنامه ریزی ظرف یک ماه به فرمانداری ارائه نمایند.

او افزود:همه ما متولی کار و امورات مردم هستیم و اگر پروژه ای در سطح بخش وجود داشته باشد باید آن را از طریق مزایده و به صورت رقابتی به افراد واجد شرایط واگذارکرد.

فرماندارسلسله تصریح کرد:موفقیت ما در گرو شفافیت و صداقت با مردم است و باید در این مسیر در مقابل افراد ذی نفوذ و متخلفان طرح های هادی روستایی ایستادگی کرد و منافع مردم را در اولویت قرار داد.

خسروی ادامه داد:با شناختی که از ادارت شهرستان در این مدت سه ماهه به دست آورده ام باید گفت مدیران موفقی در سطح شهرستان در حال خدمت به مردم هستند و ضروری است بخشدار محترم، با برنامه ریزی، تلاش مضاعف و تعامل با ادارات کارهای بخش را به پیش ببرد.

خسروی بیان  کرد:خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع باید نمود عینی داشته باشد و مردمی که به اداره مراجعه می کنند باید بدانند کارشان با تمام توان پیگیری می شود و وظیفه ماست که به عنوان کارگزاران دولت رضایت مندی را ایجاد کنیم و به تکریم ارباب رجوع به عنوان یک ارزش نگاه کنیم.

خبر: سجاد جوانمرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز