سقف آرزوهایم فتح سکوی پاراالمپیک والیبال نشسته است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲:۲۲
کد خبر: ۷۵۵۹۰۱
سقف آرزوهایم فتح سکوی پاراالمپیک والیبال نشسته است
معصومه زارعی پیش از آغاز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: سقف آرزوهایم در ورزش کسب سکوی مسابقات پاراالمپیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، معصومه زارعی کاپیتان خراسانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که ۱۹ سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد به عنوان قدیمی‌ترین عضو این تیم به‌شمار می‌آید، او درخصوص شرایط این روزهای تیم ملی می‌گوید: بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از ۱۵ مهر ماه آغاز و تیم ملی از سوم تا دهم مهرماه آخرین اردو آمادگی در تهران برگزار می‌کند، در این اردو به مرور تکنیک و تاکتیک ها می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی دهم مهر ماه عازم اندونزی است گفت: افتتاحیه این بازی‌ها ۱۴ مهر ماه خواهد بود و بازی های ما تا ۲۴ ادامه دارد؛ حریف اصلی ایران در این دوره چین است همچنین ژاپن که رقیب سنتی ایران محسوب می‌شود از حریفان سرسخت تیم ملی در بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا هستند.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران بیان کرد: تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد با وجود امکانات و سخت افزارهایی که در اختیار داریم به دنبال کسب سکوی اول و دوم هستیم تا بتوانیم سهمیه مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آوریم.

زارعی درخصوص خداحافظی از تیم ملی گفت: تا زمانی که جان در بدن دارم و بتوانم، دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم و سقف آرزویم خداحافظی با کسب سکوی مسابقات پاراالمپیک است؛ جوانان مستعدی وارد تیم ملی شدند اما تیم علاوه بر سرعت و جوانگرایی نیازمند تجربه است تا بتواند از مسابقات حساس سربلند بیرون آید و من معتقدم در این ۱۹ سال تجربه لازم را کسب کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات هلند برای ما حکم ۱۰ بازی تدارکاتی را داشت و برای بازیکنان جوان ما تاثیرات مثبتی داشت و مطمئنم در بازی‌های پاراآسیایی دیگر اشتباهات هلند را تکرار نمی‌کنیم. با انگیزه بالایی که داریم دست پر از جاکارتا بر می گردیم.

 

نظر شما