جمال پیله ور؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل:

هفته دفاع مقدس مانند ماه محرم زنده نگه داشته می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۵۵۹۰۳
هفته دفاع مقدس مانند ماه محرم زنده نگه داشته می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت دفاع مقدس هم باید با تکرار خاطرات و رشادت‌ها زنده نگه داشته شود.

به گزارش برنا،جمال پیله ور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که گفتند "خون شهیدان ما امتداد خون شهیدان کربلاست " به جهت تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت : محرم و عاشورا به‌ دلیل تکرار در تاریخ زنده مانده است، بنابراین دفاع مقدس هم باید با تکرار خاطرات و رشادت‌ها زنده نگه داشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید است چرا که انقلاب اسلامی ملت ایران نشات گرفته از قیام عاشورای امام حسین (ع) است.
پیله ور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید مانند محرم زنده نگه داشته شود گفت : در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان با پیروی از رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) در برابر دشمن که به صورت متحد با کشورهای منطقه وارد جنگ با ابران شده بودند، حسینی وار جنگیدند و با ایستادگی در برابر آنان پیروزی تاریخی را برای کشور رقم زدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اظهار کرد : هم‌زمانی ماه محرم با هفته دفاع مقدس نیز یادآور همین نکته است که دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز