استاندار خراسان شمالی:

ملت در مسیر انقلاب ثابت قدم است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱:۰۳
کد خبر: ۷۵۵۹۵۰
ملت در مسیر انقلاب ثابت قدم است
استاندار خراسان شمالی گفت: عربده کشی های استکبار علیه ایران و آرمان های نظام اسلامی نشان می دهد که ملت ما راه درست را انتخاب کرده و در مسیر انقلاب ثابت قدم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در آیین زنگ مهر و مقاومت گفت : امروز ایران اسلامی در حساس ترین شرایط به سر می برد و شاهد عربده کشی های استکبار جهانی هستیم اما این نشان از این دارد که راه ملت ما در اطاعت از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب، راه درستی بوده است.

وی اظهار داشت: اکنون دشمن به توان موشکی و جایگاه ما در منطقه حساس شده است، زیرا ایران اسلامی در موقعیتی است که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران، امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ایران جایگاه موثری در منطقه دارد خطاب به دانش آموزان گفت: شما می توانید با تلاش خود، نقش و جایگاه کشور را موثرتر و بیشتر کنید.

خباز با تاکید بر لزوم ترویج تزکیه در جامعه گفت: امروز زمینه ها برای تحصیل، زمینه مناسب است و دانش آموزان باید از این فرصت استفاده کنند، معلمان در مدارس باید تزکیه را بر تعلیم مقدم بدانند و آن را در میان دانش آموزان ترویج دهند.

استاندار خراسان شمالی افزود: زمانی، توجه به دین و اعتقادات نه تنها برجسته نبود بلکه امر منفی بود اما امروز دانش آموزان متدین، ارزشی و معتقد در دل و قلب مسئولان جای دارند و جامعه جایگاه ویژه ای برای آنان قائل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز