استاندار چهارمحال و بختیاری :

تلاش معلمان و دانش‌آموزان کمتر از تلاش رزمندگان نبوده و نیست / نماز جماعت شوق وصل در تمام مدارس استان

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۷:۴۹
کد خبر: ۷۵۶۰۲۱
تلاش معلمان و دانش‌آموزان کمتر از تلاش رزمندگان نبوده و  نیست / نماز جماعت شوق وصل در تمام مدارس استان
زنگ مهر در مدارس استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان نواخته شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی اول مهرماه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت فرار رسیدن سال تحصیلی،  گفت : تلاش معلمان و دانش‌آموزان کمتر از تلاش رزمندگان نبوده زیرا که اگر علم و دانش نباشد، دفاع مقدس نیز فایده‌ای ندارد.

عباسی تصریح کرد: هنر و دانش مکمل و لازم و ملزوم هم هستند و بسیاری افراد با داشتن دانش، هنر بکارگیری دانش را ندارند و افرادی هستند که با وجود هنرمند بودن، دانش لازم را برای بکارگیری این هنر ندارند.

وی ادامه داد: امروز در این مکان مقدس حضور یافتیم تا یاد بگیریم با هنر و دانش چگونه زندگی کنیم و در ادامه چگونه و به چه کسانی خدمت کنیم.

استاندار با اشاره به ایام سوگواری محرم، گفت: امام حسین (ع) می‌دانست که با نیروی کم نمی‌تواند در مقابل دشمن بایستد، اما هدف بزرگی داشت و می‌خواست دین خدا توسط ظالمان از بین نرود.

عباسی گفت: انسانی که هنر و دانش ندارد بسیار موجود ضعیفی است اما همین انسان ضعیف با تعلیم و تربیت، آسمان‌ها، دریاها و زمین را در می‌نوردد.

وی اظهار کرد: در اهمیت دانش همین بس که با استفاده از گوشی تلفن همراه، صوت یک انسان از یک سوی دنیا به آن سوی دنیا ارسال می‌شود و اگر از دانش استفاده صحیح شود، بهترین‌ بهره را از آن برده‌ایم.

 امروز نماز جماعت شوق وصل در تمام مدارس استان و در شهرکرد نیز در دبیرستان حضرت معصومه (س) به امامت امام جمعه شهرکرد،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام اقامه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز