فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

دفاع مقدس درخشان‌ترین و نام آشنا ترین حقیقت در تاریخ کشور است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۵:۵۸
کد خبر: ۷۵۶۱۱۰
دفاع مقدس درخشان‌ترین و نام آشنا ترین حقیقت در تاریخ کشور است
هر تهدیدی در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی، فرا سرزمینی و جهان اسلام را پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور در آئین سان و رژه نیروهای مسلح که همزمان با سراسر کشور در اولین روز از  هفته دفاع مقدس در بزرگراه امام خمینی(ره)کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس درخشان‌ترین و نام آشناترین حقیقت در تاریخ کشور است و حماسه پرافتخار مردم قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی است.

او افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، عزت آفرینی مردم کشورمان که رشیدترین فرزندان خود را در راه ولایت، با تاسی از فرهنگ عاشورایی و در تحقق شعار هیهات منا الذله به مقابله با دشمن  فرستادند تا هرگز تسلیم ظلم نشوند.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب است که یادآور سال‌های عشق، بی قراری و ولایت‌مداری و خون شهدایی که در پای شجره طیبه ریخته شد تا دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

امیر آریان‌فر به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس برای ما دانشگاه بود و جوانان ما در دفاع از آرمان های خود در این میدان خوش درخشیدند. و در حال حاضر نیروهای مسلح قهرمان ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی، ایثارگری و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس اکنون نیز در اوج آمادگی کامل قرار دارند و این آمادگی را احراز کرده‌اند.

او افزود: نیروهای مسلح ما هر تهدیدی را در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی، فرا سرزمینی و جهان اسلام را پاسخگو هستند و این آمادگی را دارند تا تهدیدات دشمن را در هر نقطه که باشد با جانفشانی در راه اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران در هم بشکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز