نظر آیت الله علم الهدی در خصوص نماز دانش آموزان

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۵:۳۸
کد خبر: ۷۵۶۱۴۰
نظر آیت الله علم الهدی در خصوص نماز دانش آموزان
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آینده سعادت دانش آموزان در گرو توسعه دید و قدرت ایمانی و مسلمانی است و اگر دین در حوزه زندگی دانش آموزی و جوانی در اولویت قرار گیرد سعادت را به دنبال دارد در غیر اینصورت روی سعادت را در دنیا و آخرت نمی توان دید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم نواختن زنگ نماز در دبیرستان شهید هاشمی نژاد 4 مشهد افزود: از روزی که دین سرنوشت زندگی مردم ایران را بدست گرفت نتیجه آن استقلال، آزادی و اقتدار عظیم سیاسی ایران اسلامی و مردم در عرصه دنیا بوده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز یک نقطه مقتدر است که مردم آزاد و مستقل آن سرنوشت خود را تعیین می کنند و 40 سال است که در بستر مدیریت دینی و اسلامی در زیر سایه حجت امام زمان(عج) مدیریت می شود و تنها ملتی که برای خودش تصمیم می گیرد همین ملت است.

امام جمعه مشهد گفت: دانش آموزان روی موضوع اعتقاد به خدا و پیامبر(ص) باید توجه و دقت داشته باشند. اگر دانش آموزان با احساسات و عاطفه دینی تربیت شوند سرنوشت آینده آنها سعادتمندانه تر است. رابطه با خدا هم باید مورد توجه دانش آموزان باشد و در این مسیر اگر نماز در اولویت نباشد رابطه با خدا هم درست نمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: توجه به نماز، قرآن و عترت از اولویتهای آموزش و پرورش است لذا در سال تحصیلی جدید برنامه هایی متنوع در خصوص فرهنگ نماز، اهل بیت(ع) و سیره نبوی و سیره رضوی در نظر گرفته شده است.

قاسمعلی خدابنده به همزمانی آغاز سال تحصیلی با ایام محرم و هفته دفاع مقدس نیز اشاره و بیان کرد: این همزمانی توجه به درس خداشناسی، توحید، آزادگی، ایثار، آزادمردی و مبارزه با ظلم را که برگرفته از مکتب عاشورا است ضروری می سازد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز