گفت‌وگوی اختصاصی با مسئول کمیته کراس فیت بهشهر؛

کراس فیت می‌تواند با توجه به اهداف هر شخص، سازنده و مفید باشد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۸:۲۸
کد خبر: ۷۵۶۳۹۳
کراس فیت می‌تواند با توجه به اهداف هر شخص، سازنده و مفید باشد
مسئول کمیته کراس فیت بهشهر گفت: کراس فیت می‌تواند با توجه به اهداف هر شخص، سازنده و مفید باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ کمال نادری امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، خطاب به ورزش دوستان کراس فیت اظهار کرد: اگر برای به دست آوردن تناسب اندام تمام ورزش‌های موجود را امتحان کرده‌اید، بهتر است تا فرصتی نیز به ورزش کراس فیت بدهید.

وی افزود: کراس فیت ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، پلیومتریک و سرعتی است.

مدیریت آکادمی ورزشی نادری با بیان اینکه از کجا شروع کنیم و چه انتظاری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: کراس فیت می‌تواند با توجه به اهداف هر شخص، سازنده و مفید باشد، به عنوان مثال؛ اگر می‌خواهید اندام قهرمانی و قدرتی داشته باشید این ورزش برای شما بهترین انتخاب است، کراس فیت شما را به انجام حرکاتی وا می‌دارد که قبلا انجام نداده‌اید، تنوع حرکات و شدت آن‌ها به بدن شما شوک وارد می‌کند، بدون شک نسبت به گذشته انرژی بیشتری صرف خواهید کرد و در پایان می‌بینید که مهارت و تجربه جدیدی کسب کردید.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته با همت آکادمی ورزشی نادری و همکاری هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بهشهر یک دوره مسابقات جایزه بزرگ در سطح استانی برگزار شد، اظهار کرد: به امید خدا و تلاش‌های دوستان در آبان ماه دور دوم مسابقات جایزه بزرگ در سطح کشوری را به میزبانی هتل مروارید نکا برگزار میکنیم.

مسئول کمیته کراس فیت شهرستان بهشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه این آکادمی خصوصی و وی آی پی است در عرض شش ماه بیش از  100 شاگرد کراس فیت از آقایان و بانوان در باشگاه داریم.

نادری در پایان گفت: تشکر ویژه دارم از باشگاه‌هایی که هستند تا ما احساس کنیم رقابتی بین‌مان وجود دارد.

به گزارش برنا، آکادمی ورزشی نادری در سال ۹۶ به مساحت ۳۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان واقع در خیابان عبدالحق روبروی سالن شهید هاشمی‌نژاد افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز