در آیین آغاز سال تحصیلی مطرح شد

استاندار اردبیل: به ایده های شما دانش آموزان عزیز نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۵۶۴۷۱
استاندار اردبیل: به ایده های شما دانش آموزان عزیز نیاز داریم
استاندار اردبیل در آیین آغاز سال تحصیلی با طرح دو پرسش مشارکت و نقش آفرینی دانش آموزان را در توسعه استان خواستار شد.

به گزارش برنا،در این آیین که در دبیرستان دخترانه سمیه برگزار شد ، اکبر بهنام جو ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: هشت سال مقاومت افتخارآمیز که نظام اسلامی را سربلند کرد برگرفته از نهضت عاشورا است.

او با اشاره به اینکه دفاع همچنان در داخل و خارج کشور ادامه دارد ،  افزود : در سایه این دفاع است که سال تحصیلی جدید را در آسایش و آرامش و امنیت آغاز می‌کنیم.

استاندار اردبیل از تلاشگران برقراری  امنیت و عرصه علم و تربیت قدردانی کرد و با طرح دو پرسش مشارکت و نقش آفرینی دانش آموزان در توسعه استان را خواستار شد و گفت :به ایده  های شما دانش آموزان عزیز نیاز داریم چرا که آینده کشور و استان را شما دانش آموزان می سازید و در همه بخش ها اعم از علمی، فرهنگی ، توسعه کارخانجات ، کشاورزی ، گردشگری نقش آفرینی خواهید کرد. 

رئیس شورای آموزش و پرورش استان با طرح دو پرسش " دو پروژه مهم و اساسی که باعث رشد و توسعه کل استان می شود " و " دو پروژه ای که باعث رفاه بیشتر شهروندان و نیاز شهر شماست" از دانش آموزان خواست پاسخ های خود را با نگاهی به پروژه هایی که در استان در حال اجراست و نیاز به تسریع در عملیات اجرایی دارد  و یا پروژه هایی که  اصلا اجرا نشده و نیاز اساسی استان است و خلاء اجرای آن احساس می شود  را ظرف یکماه به مدارس خود تحویل دهند.

استاندار اردبیل با ترغیب مشارکت حداکثری دانش آموزان در پاسخ به این دو سئوال ،  بیان کرد : به پاسخ های برتر جوایزی اهدا خواهد شد و بر اساس پاسخ های دانش آموزان توسعه استان را جهت دهی و شتاب می بخشیم و گزارش آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در این آیین از جانباز دفاع مقدس ناصر دستاری تجلیل و زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی ۹۷- ۹۸  نواخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز