لیگ دسته یک:

آلومینیوم از سد صدرنشین لیگ گذشت

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۶۵۲۳
آلومینیوم از سد صدرنشین لیگ گذشت
جدال دو تیم فوتیال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان با پیروزی آلومینیوم به پایان رسید .

به گزارش برنا از اراک، در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و هفته پنجم، دو تیم مدعی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان محمد ربیعی بودند که به شادی پرداختند و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافتند .

شاگردان محمد ربیعی در تیم آلومینیوم توانستند در نیمه اول با دو گل حجت اسلامی و علی خسرو نژاد در دقایق 17 و 25 با برتری به رختکن بروند ولی در نیمه دوم این شاگردان وینگو بگوویچ بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل هم برسند، اما جدال بهترین خط آتش لیگ با بهترین خط دفاع لیگ به همین جا ختم شد و تا پایان بازی توپی از چارچوب ها رد نشد .

آبی های اراک که با محمد ربیعی در سودای لیگ برتر هستند، حالا پس از سال ها خود را در قامت یک مدعی می بینند و با ده امتیاز و میانگین دو امتیاز در هر بازی، با تفاضل کمتر نسبت به گل گهر در رده دوم ایستاده اند .

آلومینیومی ها امروز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را از پیش رو برداشتند و هفته آینده باید در کرج به مصاف دیگر تیم ده امیتازی لیگ یک، اکسین البرز بروند که این مسابقه هم یک جدال شش امتیازی محسوب می شود .

از نکات مهم این دیدار این است که آلومینیوم برای اولین بار توانست گل گهر را شکست دهد. گل گهری که بیش از سه سال است شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده و با قدرت به صعود به لیگ برتر فکر می کند .

آلومینیوم اراک همچنان عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را با دو گل خورده در پنج بازی به خود اختصاص داده است .

به نظر می رسد محمد ربیعی توانسته روح پیروزی و پیروزی طلبی را در تیم تحت هدایت خود تزریق کند که در روز بد تیمش هم صدرنشین لیگ را به زانو در می آورد و اگر شعار " یک شهر متحد برای صعود و افتخار " عملی شود، شاید رویای لیگ برتر اینبار به واقعیت تبدیل شود .

اگر فوتبال مالکانه و هجومی سرمربی آلومینیوم در تیم رسوخ کرده و نهادینه شود، این تیم توانایی دارد باز هم بعد از چندین سال، استادیوم امام خمینی (ره) را مملو از تماشاگر کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز