مدیر جهادکشاورزی خرم آباد ،خبرداد:

پیش بینی ورود بیش از ۱۲۰۰ تن مرغ گرم به بازار مصرف

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۷۵۶۵۷۱
پیش بینی ورود  بیش از ۱۲۰۰ تن مرغ گرم به بازار مصرف
مراد بیرانوندگفت: جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در واحدهای مرغ گوشتی شهرستان خرم آباد به حالت عادی خود برگشت .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بیرانوند با اعلام این خبر اظهار  کرد  : در فصل تابستان بدلیل گرمای شدید و کمبود بخشی از نهاده های مورد نیاز مرغداران  ، جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی نسبت به ماههای فصل بهار  حدود ۴۰ درصد کاهش را  نشان می دهد در خرم آباد با خنک شدن هوا  و  حمایت های جهاد کشاورزی در جهت عادی کردن روند  تامین نهاده های خوراک طیور ؛  جوجه ریزی در شهریور ماه به روند عادی خود برگشت .

او افزود :  از ابتدای شهریور تا پایان شهریور ماه ۹۷ بیش از یک سوم مرغداران شهرستان خرم آباد اقدام به جوجه ریزی کرد ه اند و بیش از ۵۶۷۰۰۰ قطعه جوجه یکروزه وارد سالنهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان شده است .

 بیرانوند گفت :  در زمینه تامین نهاده دان مورد نیاز مرغداران شهرستان  خرم آباد بیش از ۳۰۰۰ تن انواع نهاده دان مرغداران توسط مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان  روزانه رصد و نظارت می گردد.

 او یادآورشد  :  این مدیریت  در جهت کنترل قیمت  و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه توزیع نهاده ها ؛  حمل نهاده ها را  از مقصد بار گیری تا تحویل به تولید کننده نظارت می کند .

 مدیر جهاد کشاورزی  خرم آباد گفت : پیش بینی می کنیم که از نیمه دوم مهرماه تا اواسط آبان سال جاری بیش از ۱۲۰۰ تن مرغ گرم وارد بازار  مصرف شود که از این مقدار حدود ۸۰۰ تن در بازار داخلی خرم آباد و حدود ۴۰۰ تن نیز به بازار شهرستانها و استانهای همجوار حمل میگردد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز