بازدید فرماندار شهرستان هرسین از مدارس روستایی

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۴:۲۳
کد خبر: ۷۵۶۹۰۴
بازدید فرماندار شهرستان هرسین از مدارس روستایی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر شاه‌آبادی فرماندار شهرستان هرسین به منظور تبریک سال جدید تحصیلی به صورت سرزده از مدارس روستایی شاه‌آباد سفلی، شاه‌آباد علیا و سرابادیه بازدید کرد و ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانش‌آموزان و مربیان از نزدیگ با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

photo_۲۸

 او با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دانش‌آموز دوران دفاع مقدس و حماسه‌های آنان افزود: دانش‌آموزان نقش مهمی در سرنوشت جنگ، پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات ناشی آنها داشتند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: با وجود دشمنان قسم خورده انقلاب، دفاع مقدس با ابعاد وسیع و متفاوت‌تری ادامه دارد.

شاه‌آبادی ادامه داد: دانش‌آموزان بایستی با سرلوحه قرار دادن اخلاق، منش و اعتقادات رزمندگان و با تبعیت محض از ولی‌فقیه به عنوان موثرترین و کارآمدترین سلاح مبارزه با دشمنان، نظام را به اوج پیشرفت و توسعه علمی برسانند.

براساس این گزارش؛ از دیگر برنامه‌های این روز فرماندار هرسین گفت‌وگو و دیدار با اهالی روستاهای مذکور، پیگیری مشکلات آنان و بررسی وضعیت طرح هادی این روستاها بود.

این گزارش حاکی است که بخش برنامه‌های این روز ️فرماندار هرسین بازدید از وضعیت طرح پرورش بز سانن 50 رأسی روستای محمدآباد کاشانتو بود و پس از اظهارات مجری طرح مقرر گردید مشکلات طرح مذکور به صورت ویژه در کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری مطرح و توسط فرماندار شخصا پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز