جانشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

دفاع مقدس تجربه‌ای بسیار ارزشمند است

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۵۶۹۲۲
دفاع مقدس تجربه‌ای بسیار ارزشمند است
نمایشگاه بزرگ فرهنگی ارتش در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ فرهنگ ایثار و دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ایوان انتظار متروی تهران افتتاح شد.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۳_۲۳-۰۴-۰۰

این گزارش حاکی است که نمایشگاه فرهنگی که با حضور مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، شهرداری تهران و شرکت بهره‌برداری مترو در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) مترو تهران گشایش یافت، این نمایشگاه به مدت پنج روز (از یکشنبه اول مهر تا پنجم مهرماه) از ساعت ۹صبح الی ۲۱شب پذیرای عموم مردم و علاقه‌مندان می‌باشد.

براساس این گزارش: در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی، ادوات و تجهیزات سبک‌وسنگین، ادوات کوهستان، انواع تجهیزات انفرادی، ضدشیمیایی، چادر گروهی و غرفه‌های مختلف با نمادها و المان‌های فرهنگی و دفاعی و انواع ماکت های تجهیزات نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ نادر احدی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دانست که نتیجه‌اش افتخار جوانان به گذشته و امید به آینده می‌باشد.

سرهنگ احدی دفاع مقدس را تجربه‌ای بسیار ارزشمند خواند و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش گفت: امروز جوانان ما همان حس ایثار و شهادت  دوران دفاع مقدس را دارند و در صورت هرگونه تهدید احتمالی آماده ایثار و جانفشانی هستند.

 مهندس دهداری‌پور شهردار منطقه ۶ تهران بزرگ هم با بیان اینکه خدمت به اسطوره‌ها و قهرمانان دفاع مقدس یک افتخار بزرگ برای ماست، گفت: آنهایی که در میدان جنگ شهید شدند کارشان حسینی بود و برپایی این گونه نمایشگاه ها موجب تداعی و زنده نگه داشتن خاطرات و حماسه های دوران دفاع مقدس  خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز