معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی:

۳۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۶۹۴۶
۳۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 320 هزار تن محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزان امسال از گندمکاران این استان خریداری شد.

به گزارش برنا از اراک، « غلامرضا ملکی » افزود: خرید محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی در سال زراعی امسال نسبت سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: سال زراعی گذشته 250 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خریداری و در سیلوهای ذخیره گندم ذخیره سازی شد.
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با خرید این محصولات 100 درصد پیش بینی خرید تضمینی محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان در سال زراعی جاری محقق شده است.
ملکی گفت: خرید تضمینی محصول گندمکاران استان مرکزی در بیشتر مناطق استان متوقف شده است و برای رفاه حال کشاورزان تحویل گندم تا پانزدهم مهرماه امسال در برخی مراکز خرید ادامه دارد. 
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از واریز 2 هزار و 640 میلیارد ریال به حساب گندمکاران استان خبر داد و گفت: با پرداخت این اعتبارات 100 درصد طلب کشاورزانی که تا پایان تیرماه جاری محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده اند، پرداخت شده است.
ملکی ادامه داد: همچنین با پرداخت این اعتبارت 50 درصد طلب گندمکاران که تا پایان شهریور ماه محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل داده اند پرداخت شده است و در اولین فرصت بقیه طلب آنان نیز پرداخت می شود.
وی خاطر نشان کرد: کشاورزانی که تا قبل از شهریور ماه امسال اقدام به تحویل گندم به مراکز خرید کرده و پولی دریافت نکرده اند نیاز است در اولین فرصت به مراکز خرید مراجعه و رسید خود را دریافت و نسبت به ثبت آن در سامانه پرداخت اقدام کنند.
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: بهره بردارانی که به هر دلیل محصول گندم تولیدی خود را تاکنون در انبارها نگهداری کرده اند می توانند نسبت به تحویل این محصولات به مراکز خرید اقدام کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز