دکتر حسینی:

شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در جریان اربعین است

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵:۳۲
کد خبر: ۷۵۶۹۵۶
شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در جریان اربعین است
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در جریان اربعین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در نشست هم اندیشی با رئیس و دست اندرکاران ستاد اربعین شهرداری مشهد در خصوص زائران اربعین ضمن تقدیر از خدمات شهرداری بر تأمین به موقع اتوبوس ها به تعداد 150 دستگاه و نیز اعزام 600 پاکبان در اربعین امسال تأکید کرد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی و واگذاری سوله های 9 گانه ی نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان، شد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:  امسال نیز اعزام بیش از دو هزار و 500  خادم افتخاری اعزام می شوند و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و نیز پذیرایی، اسکان و تغذیه ی 65 هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است.

حسینی ادامه داد: در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی و .. ؛ انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از 100 پزشک و پرستار؛ همچنین اعزام 400 مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) توسط خراسان رضوی به انجام خواهد رسید .

وی تصریح کرد: ضمن اینکه امسال کار خدمات رسانی ، اسکان و تغذیه زائران توسط تعداد 50 موکب از طرف این استان انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز