نتایج سفر اخیر سورنا ستاری به اردبیل

معاون استاندار نتایج سفر معاون علمی رییس جمهور به استان را تشریح کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۸:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۹۸۱
معاون استاندار نتایج سفر معاون علمی رییس جمهور به استان را تشریح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ، اهم نتایج سفر اخیر سورنا ستاری ، معاون علمی و فن آوری رییس جمهور به استان را تشریح کرد.

به گزارش برنا،بهمن حسین زاده با بیان این که معاون رییس جمهور در این سفر، از چهار شرکت تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات آن ها قرار گرفت اظهار نمود : با دستور ایشان ، شرکت های الکترونیک پردازش سبلان و سوت ماشین ، به عنوان شرکت های دانش بنیان سطح 1 معرفی و دو شرکت رادیس صنعت هوشمند و آذر سایان ماشین ، از شرکت های نوآور سطح 2 به شرکت های نوآور سطح 1 ارتقا یافتند.

معاون استاندار اردبیل ادامه داد : طی مذاکراتی که در این سفر، انجام دادیم  معاون رییس جمهور با تاسیس مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی با مساحت تقریبی 5 هزار متر مربع موافقت کرد.

وی توضیح داد : در این سفر همچنین ؛  10 میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه مرکز نوآوری پارک و 50 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای فن آوری مستقر درپارک و مراکز رشد اختصاص یافت.

حسین زاده از قطعی شدن مساعدت 10 میلیارد ریالی برای تامین سرمایه اولیه صندوق پژوهش و فن آوری استان و تخصیص زمینی به مساحت 5 هکتار برای احداث محل جدید پارک علم و فن آوری استان با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال نیز خبر داد و تصریح کرد :  معاون رییس جمهور پس از بازدید از واحدهای مستقر در پارک علم و فن آوری ؛ رشد فعالیت ها و استقرار واحدهای فن آور استان در دوسال اخیر را بی نظیر و چشمگیر دانست.

 

نظر شما