همزمان با هفته کودک یکصد برنامه ویژه کودکان در آذربایجان غربی برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۳:۰۷
کد خبر: ۷۵۷۰۹۶
همزمان با هفته کودک یکصد برنامه ویژه کودکان در آذربایجان غربی برگزار می شود
جلسه هماهنگی برنامه های هفته کودک با حضور سرپرست دفتر امور فرهنگی اجتماعی استانداری برگزار شد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جلسه هماهنگی برنامه های هفته کودک و کارگروه کودک و نوجوان استان امروز به ریاست محمدی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد و در آن در خصوص برنامه های هفته کودک اعلام و در خصوص چگونگی بهتر این برنامه ها تبادل نظر شد .

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی  گفت: جامعه ما وارد فضای جدید شده است. ما یک جامعه در حال گذار هستیم ، باید برخی مسائل دست و پا گیر را کنار گذاشته و رفتارهای جدید که از الزامات جامعه جدید است را قبول کنیم.

به گفته اکبر محمدی، در این بین نسل کودک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید آنها را برای قبول جامعه جدید آماده کنیم.

وی، با اشاره به مصادیق رفتارهای بد در جامعه، عنوان می کند: تقویت مشارکت های اجمعای یک اصل است که متاسفانه تاکنون مشارکت اجتماعی را تنها در انتخابات ها دیده ایم و بعد از این امر غفلت شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: در سالهای اخیر با تشکیل سازمان اجتماعی کشور، نگاه جدیدی به مسائل و آسیب های اجتماعی شده است تا شاید بتوانیم در آینده شاهد رفتارهای اجتماعی درستی باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در هفته ملی کودک از فرزند شهید مدافع حرم در استان تقدیر خواهد شد.

زاهدی افزود:  14 تا 20 مهر در تقویم با عنوان هفته ملی کودک ثبت شده و امسال نیز شعار «آینده را باید ساخت» برای این هفته انتخاب شده است.

محمد جواد زاهدی با بیان اینکه در طول هفته بیش از 40 عنوان برنامه پیش بینی شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه 3/1 جمعیت استان را کودکان تشکیل می دهند برای پوشش همه این کودکان، باید سایر دستگاه های ذیربط نیز به کمک ما بیایند.

وی افزود: در هفته ملی کودک از فرزند شهید مدافع حرم در استان تقدیر خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کودکان نیازهای ویژه ای دارند که خود نمی توانند برای آنها سیاست گذاری کنند. بر ما بزرگان است تا با شناخت صحیح از دنیای کودکان برای آنها تصمیم های درستی بگیریم.

زاهدی خبر داد: انجمن قصه گویی استان همزمان با هفته ملی کودک افتتاح خواهد شد. ضمن آنکه مجوز احداث موزه تخصصی کودک نیز اخذ شده است و بنا داریم تا دهه فجر افتتاح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز