کاهش ۲۳ درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۸:۲۱
کد خبر: ۷۵۷۲۷۸
کاهش ۲۳ درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ازکاهش ۲۳ درصدی مصرف برق در تیرماه سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل در آذربایجان غربی خبر داد .

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر حسن بکلو گفت: در تیرماه ساجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از تعداد ۲۰ کد ارگان اجرایی ونهادهای عمومی استان شامل ۱۷۹۶ اشتراک برق در بخش های اداری، تجاری و یا سایر تعرفه ها، بطور متوسط ۲۳ درصد کاهش مصرف و به میزان ۱۴۲۵۷۱۳۸ کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد : در مرداد ماه سالجاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از تعداد ۲۰ کد ارگان اجرایی ونهادهای عمومی استان شامل ۸۶۵ اشتراک برق در بخش های اداری، تجاری و یا سایر تعرفه ها، ترجیحا ساختمانهای اصلی بطور متوسط ۲ درصد افزایش مصرف رخ داده و این میزان نشانگر همکاری ادارات ونهادهای عمومی در مصرف صحیح برق و ممانعت از رشد بی رویه مصرف برق می باشد.

 

حسن بکلو ضمن قدردانی از همکاری شایسته مشترکین برق استان در مدیریت مصرف برق گفت: با عنایت به ضرورت کنترل، نظارت و پیاده سازی فرهنگ بهینه سازی مصرف در ادارات و نهادهای دولتی وعمومی غیردولتی، مصارف انرژی ارگانهای مختلف در ماههای تیر ومرداد سالهای ۹۶ و۹۷ با دقت وحوصله تمام استخراج و بدلیل حجم بالای اطلاعات در مرحله اول اشتراکهای دیماندی (۳۰ کیلووات و بالاتر) در اولویت قرار گرفت. که بیشترین درصد صرفه جویی در مردادماه امسال نسبت به ماه مرداد سال قبل در اشتراک برق های استانداری، فرمانداریها، بخشداریها، آب منطقه ای، سازمان میراث فرهنگی و راه و شهرسازی مشهود است این در حالی است که در تیرماه سالجاری نیز، مساجد و حسینیه های استان، آب و فاضلاب شهری، دانشگاههای دولتی، شرکت نفت و شهرداری ها بیشترین درصد صرفه جویی را داشته اند .

حسن بکلو تصریح کرد :صرفه جویی در مصرف برق وظیفه تمامی آحاد جامعه و تک تک مشترکین بخصوص نهادهای دولتی و موسسات عمومی عام المنفعه می باشد و شرکت توزیع برق ضمن تشکر از مشترکین استان، آماده راهنمایی و ارایه راهکارهای موثر در زمینه توسعه فرهنگ صحیح مدیریت مصرف برق می باشد.

نظر شما