توجه ویژه فدراسیون اسکی برای استعدادیابی در این رشته ورزشی

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۵:۳۸
کد خبر: ۷۵۷۲۹۶
توجه ویژه فدراسیون اسکی برای استعدادیابی در این رشته ورزشی
رییس فدراسیون اسکی در ارومیه از توجه به استعدادیابی در این رشته ورزشی بعنوان یکی از 4 اولویت مهم این فدراسیون خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی در مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان با اشاره به هدف گذاری فدراسیون مبنی بر رشد و توسعه این رشته ورزشی در کشور گفت: با توجه به اینکه دولت امکان ورود مستقیم به حوزه ساخت و ساز بدلیل مشکلات مالی ندارد، جلب حمایت بخش خصوصی ضروری است و در این راستا باید نهایت تلاش خود را صورت دهیم.

وی افزود: فدراسیون اسکی 4 محور مهم را در اولویت برنامه های خود قرار داده که در این میان، استعدادیابی نوجوانان 9 تا 12 سال، برگزاری مسابقات رده های سنی مختلف، برگزاری کلاس های آموزشی با نگاه ویژه به استان ها و ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین فدراسیون و هیات های استانی هستند.

رییس فدراسیون اسکی اذعان داشت: استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های مهم کوهستانی کشور در رشته اسکی به شمار می رود و پیست اسکی خوشاکو این استان به عنوان یکی از پیست های حرفه ای کشور نیاز به حل و بهبود مشکلات زیرساختی دارد و در این راستا باید برای بهبود آن اداره کل ورزش و جوانان، هیات اسکی استان و بخش خصوصی ورود کنند.

افتخاری در خاتمه گفت: فدراسیون نیز آماده ارائه کمک به توسعه این رشته در آذربایجان غربی و برگزاری کلاس ها و دوره های توجیهی برای مربیان و ورزشکاران این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز