دبیر انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی:

پتروشیمی شازند با انجمن نفت و گاز تفاهم نامه امضا کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۳:۰۹
کد خبر: ۷۵۷۳۳۱
پتروشیمی شازند با انجمن نفت و گاز تفاهم نامه امضا کرد
دبیر انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی گفت: این انجمن روز سه شنبه با پتروشیمی شازند به عنوان واحد مادر تخصصی حوزه نفت و گاز تفاهم نامه همکاری امضا شد.

به گزارش برنا از اراک، «فرهاد خلفیان» افزود: بر اساس این تفاهم نامه از این پس تمامی سفارشهای مربوط به ساخت تجهیزات شرکت پتروشیمی شازند به انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی واگذار می شود و از توان درون استانی با هدف کارسازی برای واحدهای صنعتی مرتبط بهره گرفته می شود. 
دبیر انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی بیان کرد: ساخت انواع پمپ ها، شیرها، راکتورها، مخازن ذخیره و تحت فشار و لوله های چندجداره از مهمترین نیازهای شرکت پتروشیمی شازند است که توان طراحی ، ساخت و نصب این تجهیزان در مجموعه واحدهای عضو این انجمن وجود دارد. 
وی اظهار داشت: ساخت تجهیزات و قطعات پتروشیمی تنها در استان های خوزستان، تهران و مرکزی امکانپذیر است که انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی می تواند تمامی تجهیزات شرکت پتروشیمی شازند را با کیفیت مطلوب ساخته و نصب کند. 
خلفیان بیان کرد: انجمن نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی استان مرکزی 44 عضو دارد که فعالیت کلی آن از سوی شرکت فرا پتروساز پتروشیمی ساخته می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز