استاندار بوشهر :

سوخت شناورهای تجاری با نرخ دولتی تامین می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۶:۳۸
کد خبر: ۷۵۷۳۴۲
سوخت شناورهای تجاری با نرخ دولتی تامین می شود
استاندار بوشهر گفت: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی این استان مکلف شده تا اوائل هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیات دولت را در این استان اجرایی کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر  گفت : برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه، نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیات دولت تصویب شد که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود.

وی بیان کرد: شناورهای تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان نقشی مهم در صادرات کالا دارند.

گراوند اظهار داشت: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این زمینه توسعه یابد.

وی گفت: در این ارتباط نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با فعالیت های این استان در موضوع مبارزه با قاچاق کالا گفت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز