برگزاری کلاس تئوری ویژه متقاضیان مربیگری درجه ۳ در تربت حیدریه

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۷:۴۶
کد خبر: ۷۵۷۳۹۹
برگزاری کلاس تئوری ویژه متقاضیان مربیگری درجه ۳ در تربت حیدریه
یک دوره کلاس تئوری ویژه متقاضیان مربی گری درجه ۳ در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدحمیدرضا امینی در خصوص این خبر اظهار کرد: دوره تئوری مربیگری درجه۳ با هدف ارتقاء سطح علمی و دانش پایه و تخصصی تربیت بدنی جهت شرکت در دوره‌های مربیگری رشته‌های مختلف با مشارکت ۳۱ زن و مرد در این اداره برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به نقش اثر گذار تغییر نگرش اقشار مختلف در ایجاد و توسعه فرهنگ ورزش همگانی وسلامت عمومی افزود: شرکت کنندگان در این دوره ۷روزه واحدهای تخصصی مبانی تربیت بدنی، تغذیه ورزشی، مبانی آمادگی جسمانی، ایمنی در ورزش، روانشناسی ورزشی، تجزیه و تحلیل مهارتها، طراحی تمرین، نقش مربی در ورزش، مکملها، فیزیولوژی و آناتومی ورزشی را طی ۶۰ ساعت فراگرفته و با جدیدترین اطلاعات علوم ورزشی آشنا شدند.

امینی تصریح کرد: پذیرفته شدگان در پایان دوره تئوری ضمن دریافت گواهی معتبر می توانند در دوره های مربیگری درجه ۳ رشته های مختلف ورزشی شرکت نمایند.

گفتنی است حسن سلمانی، سیدحمیدرضا امینی، ابوالفضل امینیان، علی اکبر بررودی، مهدی روحی، حسین ابراهیم نیا، جمال پور قائمی، منصوره مقربی، هانیه یزداندوست، طاهره نجفی و ملیحه علی پور از اساتید برجسته و کارشناسان ارشد تربیت بدنی شهرستان تدریس این دوره از کلاس‌ها را برعهده داشتند.

 

نظر شما