ارشد نظامی آ جا در غرب کشور:

نیروهای مسلح مجهز به تسلیحات با دانش بومی و تولید داخلی هستند

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۷۵۱۸
نیروهای مسلح مجهز به تسلیحات با دانش بومی و تولید داخلی هستند
دفاع مقدس برگ زرینی از صفحات تاریخ انقلاب اسلامی را به خودش اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، از جمله سپاه پاسداران، ارتش، هوانیروز، نیروی انتظامی ومرزبانی با آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، که در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور در شهر اهواز را گرامی داشت.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۶_۱۱-۵۸-۵۱

او افزود: هدف از این نشست  تجدید بیعتی دوباره با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: دفاع مقدس برگ زرینی از صفحات تاریخ ایران را به خود اختصاص داده است.

امیر آریان‌فر ادامه داد: این دوران نمادی از ارزش‌ها و فرهنگ والای عاشورایی و نمادی از ایثار و استقامت و جان فشانی مردان مردی است که به پشتوانه ملت قهرمان ایران و رهبری‌های داهیانه امام راحل و هدایت رهبر عظیم‌الشأن کشورمان در مقابل 32 کشور تا دندان مسلح که به پشتیبانی تمام قد از رژیم بعث عراق آمده بودند، ایستادند و جانانه از مرزهای مقدس این کشور دفاع کردند.

او افزود: ما آماده‌ایم که پرچمدار جان فشانی و شهادت طلبی‌های مردانی باشیم که در آن برهه از زمان این چنین درخشیدند و از  تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

ارشد نظامی آ جا در غرب کشور گفت: نیروهای مسلح در اوج اقتدار، توانمندی و آمادگی رزمی قرار دارند و در حوزه ساخت تجهیزات نوین برای رزمندگان، هم با کمک اندیشمندان و دانشمندان توانمند کشورمان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند و اکنون با افتخار می‌توانیم بگوییم که نیروهای مسلح ما مجهز به تسلیحات که با دانش بومی و تولید داخلی ساخته شده، هستند.

امیر آریان‌فر ادامه داد:  همان گونه که فرماندهی کل قوا فرمودند: انتقام هر نوع تهدید تروریستی و فرامنطقه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان خواهیم گرفت.

او افزود: نیروهای مسلح کشورمان  با تمام وجود، با اخلاص و توانمندی در خدمت نظام هستند و آماده جان فشانی برای انجام هر نوع ماموریت و مقابله با هر نوع تهدیدی با دشمنان ایران اسلامی می‌باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز