رئیس مجمع نمایندگان لرستان :

مدیران "کت سیاسی"خود رابیرون بیاورند /رابطه های عسلی و روغنی را نمی پذیریم/از اظهارات اخیر دکتر مرادپور حمایت و تقدیر می کنم

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۷۵۹۷
مدیران کت سیاسیخود رابیرون بیاورند /رابطه های عسلی و روغنی را نمی پذیریم/از اظهارات اخیر دکتر مرادپور حمایت و تقدیر می کنم
علی رستمیان گفت: از اظهارات اخیر دکتر مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان حمایت و تقدیر می کنم.

به گزارش  خبرگزاری برنا لرستان‌،علی رستمیانامروزچهارشنبه  در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله، اظهارکرد: استیضاح وزیر نیرو را به خاطر کم لطفیهایی که در حق پلدختر روا داشتند امضا کرده ایم.

درتخصیص سهمیه آب سر لرستانکلاه گشاد رفته است

او افزود: 80 درصد معاش مردم ما وابسته به کشاورزی است و کشاورزی نیز بسته به تخصیص آب است. بیش از 8 تا 12 میلیارد متر مکعب از استان ما خارج می شود اما در دلفان برای قطره ای تخصیص آب گریه می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به اینکه دستان مدیر امور آب دلفان قفل شده است، تصریح کرد: بگذارید مردم زندگی کنند، قدری پیچ های آب را باز کنید.

رستمیان با اشاره به ایستگاه پمپاژ اسماعیل آباد دلفان، گفت: علیرغم این همه تاکید که باید این طرح سالها قبل بهره برداری شده باشد اما به دلیل عدم اتخاذ یک تصمیم شجاعانه این طرح معطل مانده است.

بهتر است به جای "کت سیاسی"،  "کت جهادی " بپوشیم

رئیس مجمع نمایندگان لرستان  با تاکید بر اینکه اگر نتوانیم چنین مشکلاتی را حل کنیم برگزاری چنین جلساتی بیهوده است، تصریح کرد: جنگ سیاسی با کسی نداریم اما بهتر است کت سیاسی را از تن خود درآوریم و کت جهادی و کارگری بپوشیم.

 نماینده سلسله ودلفان درمجلس اسلامی، با انتقاد از مدیرانی که با رابطه دنبال ماندن در پست ها هستند، خاطرنشان کرد: درد ما مسائل سیاسی نیست بلکه درد ما مدیریت جهادی و باغیرت است که دست استاندار را در مسائل باز بگذاریم و به او کمک کنیم. رابطه های عسلی و روغنی را نمی پذیریم، اکنون هیچ چیزی به اندازه وحدت، غیرت و مدیریت جهادی به درد استان نمی خورد

وی با بیان اینکه تا الان سر استان ما کلاه رفته است،خاطر نشان‌کرد: باید مدیرانی بیاوریم که خوب کار کنند دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است.

رستمیان با گلایه از بانک های شهرستان دلفان، گفت: چطور است که مدیران بانک های سلسله خوب کار می کنند اما در نورآباد پدر صاحبان طرح را برای وثیقه در می آورند بهتر است بانکهای استان شیوه نامه ای تدوین کنند که همه شهرستان ها مطابق آن کار کنند.

خبرنگار: سجاد جوانمرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز