استاندار مرکزی عنوان کرد:

وجود محدودیت درخصوص تعداد بانوان دارای توان مدیریتی/ عملکرد موفق استان در انتصاب مدیران زن

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۷:۰۰
کد خبر: ۷۵۷۷۵۹
وجود محدودیت درخصوص تعداد بانوان دارای توان مدیریتی/ عملکرد موفق استان در انتصاب مدیران زن
استاندار مرکزی گفت: درخصوص تعداد بانوانی که می‌توانند در پست‌های مدیریتی حاضر باشند، محدودیت داریم.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی تاکید کرد: استفاده از بانوان در ٣٠ درصد پست‌های مدیریتی در برنامه ششم توسعه دیده شده است و مجموعه استان تلاش می کند در فضایی غیر هیجانی و غیراحساسی در این رابطه عمل کند. 

وی با بیان اینکه درخصوص تعداد بانوانی که می‌توانند در پست‌های مدیریتی حاضر باشند، محدودیت داریم، افزود: قطعا این محدودیت آرام آرام برطرف خواهد شد، اما طی ماه‌های اخیر ٥٧ بانو در پست‌های مدیریتی مختلف انتخاب شده‌اند که قطعا دخیره خوب مدیریتی برای آینده استان هستند. 

آقازاده تصریح کرد:  امید است با این برنامه‌ریزی مدیران خانم قوی را تا نیمه نخست سال 98 برای مدیریت‌های ارشد انتخاب کنیم. تجربه نشان داده است بانوان در مدیریت‌ها موفق هستند و امروز نیز قانون ملاک عمل قرار گرفته و گذشته از مباحث سیاسی در فضایی منطقی و کارشناسی عمل می‌شود. 

وی تاکید کرد: در کنار مجموعه استان دستگاه‌های ملی نیز در این راستا باید دیدگاه مثبتی داشته باشند و کمک لازم را اعمال کنند، خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته استان در زمینه انتصاب مدیران خانم موفق عمل کرده است و جلسات نیز به خروجی موثری دست یافته است و لازم است که این تلاش‌ها ادامه یابد و از بین پرسنل و کارمندان خانم دستگاه‌های اجرایی بهترین‌ها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند تا به این شکل قانون به تحقق برسد. 

استاندار مرکزی در خصوص وضعیت سالن‌های ورزشی بانوان بیان کرد: بهداشت در درجه اول مباحث قرار دارد و دستگاه‌های مسئول باید نظارت لازم را داشته باشند، گزارش ارائه شده قدری نگران‌کننده است و باید در جهت بهبود شرایط تلاش کرد. 

به گزارش ایسنا، در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی درخصوص گزارش ارائه شده از وضعیت سالن‌های ورزشی بانوان گفت: عموما شرایط و وضعیت سالن‌های ورزشی خصوصی بهتر از سالن‌های ورزشی دولتی است و بیش از 95 درصد این سالن‌ها دارای بیمه مسئولیت مدنی هستند و مسائل را بهتر از سالن‌های دولتی رعایت می‌کنند. 

عابد حقدادی عنوان کرد: بخش خصوصی در حال حاضر تحت فشار است، سال گذشته امکان افزایش 10 درصد تعرفه‌ها در بخش دولتی وجود داشت که البته رقم بالایی نبود، اما در حال حاضر به دلیل عدم تعیین تعرفه با مشکلات بسیاری مواجه است در حالی که می‌توان با تعیین سرانه هزینه هر مراجعه کننده یک قیمت عادلانه بدون متضرر شدن بخش خصوصی و بانوان تعیین کرد که تاکنون این امر محقق نشده است و عملا پاسخی برای بخش خصوصی نداریم که باید در این حوزه تدبیری صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: تصمیم بر این است که با درجه‌بندی سالن‌های ورزشی هر فردی به فراخور نیاز و امکانات و تمکن مالی خود سالن ورزشی مورد نظر خود را انتخاب کند که در این راستا برنامه‌ریزی‌ها انجام گرفته است. 

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز