خادمی در دیدار با مردم سپیدشت:

استفاده از وام‌های کم‌بهره از خدمات دولت تدبیر و امید برای اشتغال جوانان بوده است /مسیر سلامت تا آبشار وارک ایجاد می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۶:۳۸
کد خبر: ۷۵۷۸۲۹
استفاده از وام‌های کم‌بهره از خدمات دولت تدبیر و امید برای اشتغال جوانان بوده است /مسیر سلامت تا آبشار وارک ایجاد می شود
استاندار لرستان گفت: لرستان توسعه نیافته است و برخی مناطق این استان مانند بخش پاپی مشکلات بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛سید موسی خادمی روز پنج‌شنبه در دیدار با مردم شهر سپیدشت، اظهار کرد: جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهر تشکیل شده است.

او  با اشاره به محدودیت ‌های مالی کشور ،افزود: فاصله زیادی برای رفع مشکلات و محرومیت منطقه داریم اما تصمیمات خاصی برای این شهر پیش‌بینی شده است.

خادمی  با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ،تصریح  کرد: بخش پاپی دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است که می‌تواند در رونق اقتصادی این منطقه و استان نقش بسزایی داشته باشد.

او با تاکید بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش پاپی ،یادآورشد: دولت بخشی از اقدامات زیرساختی را انجام می‌دهد و مردم نیز بخش خصوصی را حمایت کنند تا بتوانیم منطقه را به‌خوبی توسعه دهیم.

به گفته خادمی ما همه مشکلات را نمی‌توانیم حل کنیم اما به آنچه قول داده‌ایم عمل خواهیم کرد.

اوضمن اشاره  به وجود آبشارهای فراوان و زیبای بخش پاپی اشاره کرد و گفت: این منطقه به لحاظ گردشگری دارای ظرفیت بالایی است و با برنامه‌ریزی درست می‌توان اقتصاد مردم سپیدشت و استان را متحول کرد.

خادمی بیان کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند در رونق اقتصاد منطقه نقش عمده‌ای ایفا کند از این‌رو انتظار داریم که مردم از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

او با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر مصوبات باشند، اظهار کرد: مسیر سلامت تا آبشار وارک و روستا‌های اطراف آن ایجاد خواهد شد.

خادمی خاطر نشان کرد: ساماندهی آبشار نوژیان و تعریض ۱۰ کیلومتر و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز از جاده این منطقه نیز در دستور کار است.

او  با اشاره به فراوانی آب در بخش پاپی نیز عنوان  کرد: قابل قبول نیست که مردم این منطقه مشکل آب داشته باشند و باید به لحاظ علمی به آب با کیفیت خوب دسترسی داشته باشند وبه مردم اطمینان می‌دهم که از لحاظ کیفی و علمی مشکل آب بخش پاپی را حل کنیم.

خادمی با بیان اینکه  اعتماد مردم به دولت و متولیان آب بسیار مهم است و باید راه‌کارهای ارائه شده را برای دسترسی به آب بپذیرند،تاکید کرد: یک ماه آینده زمان‌بندی اجرای دسترس به آب سپیدشت و بیش از ۶۰ روستا تعیین تکلیف خواهد شد.

او با اشاره به مشکل آب شرب و فاضلاب منطقه بیشه ،تصریح کرد: با توجه به حضور گردشگران از نقاط مختلف به این منطقه شایسته است هر‌چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

خادمی گفت: در سال جاری ۹ روستا گاز‌رسانی خواهند شد. همچنین روستاهایی که مشکل ارتباط اینترنتی و آنتن‌دهی تلفن همراه دارند در راستای رفع آن رسیدگی خواهد شد.

اوبا بیان اینکه پاسگاه منابع طبیعی در بخش پاپی ایجاد خواهد شد،افزود: مشکل ساختاری سپیددشت بخاطر مکان نامناسب آن تا بحال توسعه نیافته است و باید توسعه شهری به نحو مطلوبی اجرایی شود؛باید نقطه مناسب‌تری پیدا کرد تا بتوان آن را توسعه و گسترش داد.

خادمی  با بیان اینکه تجربه نشان داده که کارها فقط با اقدامات دولت موفقیتی در بر‌نداشته است، تاکید کرد: دولت به‌تنهایی نمی‌تواند مشکل بیکاری را حل کند و مردم می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در رفع این مشکل اقدام کنند.

به گفته استاندار لرستان  استفاده از وام‌های کم‌بهره که از خدمات دولت تدبیر و امید بوده در راستای اشتغال جوانان منطقه فرصت خوبی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز