معاون وزیر ورزش و جوانان:

فتاحی مدیری توانمند و با تجربه در ورزش کشور است

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۹:۱۰
کد خبر: ۷۵۷۸۶۷
فتاحی مدیری توانمند و با تجربه در ورزش کشور است
معاون وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است و مسئولین باید در هر حوزه‌ای که قبول مسئولیت می‌کنند با حداکثر توان برای تحقق اهداف و رضایت مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان، ضمن تشکر ویژه از مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، گفت: صبوریان یکی از مدیران پرتلاش و اخلاق‌مدار ما است، او با نیت پاک و به قصد خدمت در ورزش خراسان رضوی گام‌های خوبی را برداشت.

وی ادامه داد: صبوریان در این ۵ سال خالصانه تلاش کرد و در بررسی‌هایی که ما داشتیم بهترین فرد برای مدیریت ورزش استان بوده اند. بیشترین درخواست جابه‌جایی از طرف خود صبوریان بود؛ اما ما بنا داریم تا از این مدیرتوانمند و با برنامه در یکی از فدراسیون‌ها و یا در وزارت‌خانه استفاده کنیم.

خادم در ادامه تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از نیروهای توانمند و متخصصی بهره می‌برد که می‌توانند در سطح کشوری تاثیر گذار باشند. در همین راستا ما با انتخاب فتاحی مدیری را بر راس ورزش و جوانان خراسان رضوی منصوب کردیم که توانایی‌های بالایی دارد و می‌تواند به بهترین شکل برای ارتقا جایگاه ورزش و جوانان تلاش کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشورمان عنوان کرد: فرزاد فتاحی توانایی‌های خوبی داشت و در سوابق قبلی مدیریت در استان‌های دیگر همواره در جمع برترین‌ها قرار داشت؛ مسیر ورزش استان شرایط خوب و مطلوبی دارد و فتاحی مدیری است که می‌تواند با همفکری و همراهی جامعه ورزشی استان موفقیت‌های خوبی را برای خراسانی‌ها کسب کند.

خادم بیان کرد: خراسان رضوی استان وسیعی است که دارای ظرفیت‌های مختلف و متعددی است هر شهرستان این استان ظرفیت مرکز استان شدن را دارد لذا مدیر جدید باید توجه ویژه ای به هماهنگی و تعامل با فرمانداران و مسئولین هر شهرستان داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: فرزاد فتاحی مدیر موفقی است اما اولین مدیر غیر بومی ورزش استان خواهد بود؛ لذا من از همه جامعه ورزشی استان می‌خواهم برای پیشرفت خودمان از وی حمایت کنیم و پشتوانه‌ای برای موفقیت ورزش باشیم.

 

نظر شما