نوروزیان:

باید به انتخاب وزارت ورزش وجوانان احترام گذاشت/ همه باید به مدیر جدید کمک کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۴:۵۳
کد خبر: ۷۵۷۸۷۱
باید به انتخاب وزارت ورزش وجوانان احترام گذاشت/ همه باید به مدیر جدید کمک کنیم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: فرزاد فتاحی انتخاب وزارت ورزش و جوانان بوده و همه باید به این انتخاب احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رحیم نوروزیان در مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تبریک سال‌روز آزادی حصر آبادان گفت: از معاون وزیر ورزش وجوانان به خاطر حضور در این مراسم تشکر می‌کنم او یکی از افتخارات استان است و همیشه مایه سربلندی خراسان رضوی در کشور بوده.

وی در ادامه عنوان کرد: کوروش صبوریان از جوانان خوب استان بود، که در همین سازمان رشد و پیشرفت کرد و تمام توان خود را برای ورزش استان به کار گرفت از او بخاطر تمام زحماتی که برای استان کشید تشکر می کنم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همه ما در دوره خدمت خود فراز و فرود داریم؛ صبوریان نیز تمام تلاش خود را به کار گرفت ، همه قدردان زحمات‌اش هستیم و بنا به درخواست خودش کنار کشید اما از تجربه آن استفاده خواهیم کرد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: سهم خراسان رضوی نسبت به ظرفیت و پتانسیلی که دارد در کشور کم است امیدوارم از صبوریان به نحو احسن در مدیریت کشور استفاده کنند حضور مدیران بیشتر از استان به رفع مشکلات استان کمک می کند.

وی با بیان اینکه پست ها امانت دست مااست، افزود: استانداری و مسئولین استان پیشنهاد دادند جایگزین صبوریان مدیری ورزشی‌تر ،با دانش بیشتر ، جوان و بومی شود؛ منظور از بومی اطلاع داشتن از شرایط استان است، وسعت شهر مشهد نیز کار را سخت تر می‌کند؛ اما از آنجایی که این حق را برای وزارت ورزش و جوانان قائلیم باتاکید و اصرار وزارت فتاحی به عنوان گزینه اصلی معرفی شد و ما به نظر وزارت احترام می‌گذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: شرایط استان را توضیح دادیم، پروژه های زیادی داریم تیم‌های فوتبال استان دارای نوسانات زیادی بودند ، باید کمک کنیم تا مدیرکل جدید از شرایط استان شناخت کافی پیدا کند و در ابتدای راه تصمیمی نگیرند که دچار مشکل شود؛ با تمام توان در خدمت ورزش استان هستیم امیدوار م بخش جوانان نیز توسط فتاحی پررنگ تر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز