صعود تیم های خرم آباد و پلدختر به رقابت های فوتسال بانوان زیرگروه کشور

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۴:۵۷
کد خبر: ۷۵۸۳۹۶
صعود تیم های خرم آباد و پلدختر به رقابت های فوتسال بانوان زیرگروه کشور
مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان لرستان با صعود تیم های خرم آباد و پلدختر به رقابت های فوتسال زیرگروه کشور به پایان رسید.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در این مسابقات که به صورت مجتمع در سالن مسابقات شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد تیم خرم آباد توانست با کسب8امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

تیم فوتسال بانوان پلدختر نیز با کسب 7امتیاز ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی این بازیها به عنوان نماینده دوم لرستان به رقابت های زیرگروه فوتسال بانوان کشور صعود کرد. تیم فوتسال کوهدشت نیز با کسب 5امتیاز با وجود کسب عنوان سومی این مسابقات از صعود به مسابقات زیرگروه قهرمانی کشور بازماند. گفتنی است این مسابقات به مدت چهار روز  زیر نظر هیات فوتبال لرستان برگزار شد .

 در این بازیها معصومه آقاخانی از تیم فوتسال پلدختر توانست عنوان خانم گل این رقابت ها را کسب کند. مربیگری تیم فوتسال بانوان خرم آباد را مریم داوری و  سرپرستی خانم مژگان جعفری و همچنین مربیگری تیم فوتسال بانوان پلدختر را نیز شراره محمودی و سرپرستی فاطمه جعفری بر عهده داشته است .

مریم داوری ، حدیث موسوی ،سمیرا موسیوند ،اشرف عربی ، الهام صمدی مهر ،عارفه روزبهانی ، زینب عزیزی ،شیدا مرادیان ،زهرا فتحی ،فروزان عنایتی پور ،ساحل نکو منظر ،نگین خیرالهی ،رضوان صفوی و معصومه منصوری برای خرم آباد در این بازیها به میدان رفتند.

همچنین معصومه آقاخانی ،عارفه یوسفوند ، ساناز مرادی ،هدی صیدپور ،اسما مرادی ، شیرین جودکی ،نسرین میرزاپور ،خدیجه مرادی ،آیدا پورجمشید ،فاطمه روشنی ،فاطمه حسینی و مبینا حسنوند بازیکنان بانوان شهیده کاییدی پلدختر در این رقابت ها بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز