معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان،مطرح کرد:

مشکلات موجود در بازار آسیب‌شناسی شود/با عوامل اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای برخورد جدی خواهد شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۵۹۱۹۰
مشکلات موجود در بازار آسیب‌شناسی شود/با عوامل اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای  برخورد جدی خواهد شد
گودرز امیری گفت:موج روانی در بازار دلیل ایجاد التهاب و افزایش قیمت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امیری  در جلسه ستاد تنظیم بازار،  اظهار کرد:   آنچه امروز برای ما اهمیت دارد مشکلات موجود در بازار و راه‌کارهای ارائه شده در راستای رفع آنها است.

او افزود: باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر بتوانیم به راه‌کارهایی برای تامین کالاهای اساسی مردم، نحوه توزیع، جلوگیری از احتکار و فساد در بازار دست یابیم.

به گفته امیری  در کنار برخورد با متخلفین، آسیب‌شناسی مشکلات موجود در بازار از مهمترین وظایف بازرسی است.

او در راستای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تنظیم بازار ،یادآورشد: کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ منجمد باید بر اساس نیاز مناطق توزیع شود.

امیری خاطر نشان کرد: برای توزیع خرد کالاهای اساسی در سطح شهرستان‌ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی فروشگاه‌ها مشخص شوند تا با اطلاع رسانی و قیمت اعلام شده به مردم خدمات رسانی کنند.

او گفت: گوشت وارداتی از لحاظ سلامت و شرعی بودن مشکلی ندارد چراکه با نظارت جمهوری اسلامی ایران ذبح می‌شوند.

امیری  با اشاره به برخی مشکلات که در بحث حمل و نقل طی چند روز گذشته به وجود آمده بود، بیان کرد: با عواملی که باعث ایجاد اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای می شوند برخورد جدی خواهد شد.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک بین کامیون‌داران بر اساس نیاز و تقاضا انجام شده است، افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم در تامین لاستیک و چگونگی توزیع این کالا انجام گرفته است.

امیری خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به نظارت خود بر اساس پیمایش شش ماهه اول سال جاری لاستیک به کامیون‌داران اختصاص خواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز