بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل مطرح نمود

روند عملیات اجرایی راه آهن اردبیل شتاب می گیرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۰:۱۷
کد خبر: ۷۵۹۲۱۸
روند عملیات اجرایی راه آهن اردبیل شتاب می گیرد
جلسه بررسی وضعیت موجود و‌ برنامه ریزی برای سرعت بخشی به روند اجرای راه آهن اردبیل با حضور معاون‌وزیر راه و شهرسازی و ‌مدیرعامل شرکت زیرساخت های حمل و‌نقل کشور؛ استاندار اردبیل و مدیران شرکت های مشاور و پیمانکاران مربوطه در وزارا راه و‌شهرسازی برگزار شد.

به گزارش برنا،بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان این جلسه اظهار داشت:در این جلسه مسئولان مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ارائه کردند و‌مسائل و‌مشکلات موجود بررسی و‌نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم اقدام شد.

معاون استاندار اردبیل گفت: قسط اول فاینانس داخلی این طرح به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به حساب پروژه واریز شده و مطالبات پیمانکاران پروژه ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی افزود:در این جلسه استاندار اردبیل بار دیگر بر لزوم اجرای پروژه بر اساس برنامه زمانبندی شده ارائه شده توسط دستگاه نظارت پروژه تاکید ‌کردند و از دستگاه های اجرائی مرتبط در وزارت راه و استان خواستند تا با ادامه تلاش های شبانه روزی خود کار را به‌نحوی پیش ببرند تا ضمن رعایت دقیق تمام استانداردها و‌الزامات فنی و‌مهندسی؛ این پروژه بسیار مهم که نقش بسیار مهمی در توسعه استان خواهد داشت در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

بهروز ندایی افزود: در صورت لزوم در قطعاتی که لازم‌ باشد فعالیت اجرایی به دو‌شیفت کاری در روز افزایش یافته و قطعات ۱۲ گانه در زمان های تعیین شده به اتمام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز