مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش‌های همگانی استان در ۱۳ محور اجرایی توسعه می‌ یابد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۵:۳۲
کد خبر: ۷۵۹۲۲۸
ورزش‌های همگانی استان در ۱۳ محور اجرایی توسعه می‌ یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرایی شدن توسعه ورزش‌های همگانی استان در 13 محور خبرداد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در نشست هم‌اندیشی دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان توسعه ورزش‌های همگانی بوده و دست یابی به این مهم بدون توجه به مباحث علمی و انجام فعالیت‌های کارشناسی لازم امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: چنانچه در حوزه آموزش و ارتقای شاخص‌های علمی فعالیت‌های کمرنگی داشته باشیم، نمی‌توان به موفقیتی در توسعه رشته‌های ورزشی دست یافت و ضرورت عقب نماندن از قافله علم جهانی همواره مورد تأکید قرار گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌های مربوط به توسعه ورزش همگانی استان اردبیل در 13 محور اجرایی می‌شود که از آن جمله می‌توان به ورزش کارمندی، ورزش دانشجویی و دانش‌آموزی، توسعه ورزش در خانواده‌ها و ورزش کارمندان اشاره کرد.
آقاخانی بیان کرد: حرکت به سمت کاربردی‌سازی اجرای همایش‌ها مورد تأکید بوده و پژوهشگران و کارشناسان این حوزه باید پاسخگوی این موضوع باشند که چرا با وجود ایجاد ایستگاه‌های متعدد شامگاهی و صبحگاهی و انجام تبلیغات مناسب، در جذب مناسب مردم در این ایستگاه‌ها به مشکل برخوردیم و نیازمند آن هستیم تا با معرفی راه‌های نوین، به آنچه که در فراگیرسازی ورزش مدنظر قرار دادیم، دست یابیم.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز