معاون آخوندی در اردبیل عنوان نمود

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از تلاش های استاندار اردبیل

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۵۹۴۳۱
تقدیر وزیر راه و شهرسازی از تلاش های استاندار اردبیل
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت تسریع در طرح راه آهن میانه - اردبیل مراتب تقدیر و تشکر وزیر راه و شهرسازی را از تلاش های شبانه روزی استاندار اردبیل در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح این استان اعلام کرد.

به گزارش برنا،خیرالله خادمی،معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این جلسه اظهار داشت: اگر تلاش ها و پیگیری های شخص استاندار اردبیل نبود مشکل پروژه راه آهن میانه-اردبیل حل نمی شد.

وی با ابلاغ قدردانی و تشکر وزیر راه و شهرسازی از استاندار اردبیل برای تلاش هایی که جهت توسعه زیرساخت های ارتباطی این استان از جمله توسعه شبکه ریلی و اهتمام در چهاربانده نمودن جاده های مواصلاتی ؛ برای افزایش همکاری ها با استان اردبیل اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه که با حضور مدیران ارشد شرکت زیرساخت و همه مدیران شرکت های پیمانکاری فعال در پروژه راه آهن برگزار شد مسائل و مشکلات موجود در این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تقویت و افزایش توان اجرائی قطعات 12 گانه این طرح طبق برنامه زمانبندی به پیش رفته و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 

نظر شما