رئیس هیأت ورزش‌های همگانی اردبیل;

اردبیل میزبان ۳ برنامه ملی ورزش همگانی تا پایان سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۵۹۴۳۳
اردبیل میزبان ۳ برنامه ملی ورزش همگانی تا پایان سال ۹۷
رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از برگزاری 3 برنامه ملی ورزش‌های همگانی در استان تا پایان سال 97 خبر داد.

به گزارش برنا،مرتضی تاج‌مهر در نشست هم‌اندیشی دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: این برنامه با حضور محققان و پژوهشگران فعال سراسر کشور برگزار شده و یکی از میزبانی‌های بزرگ علمی استان خواهد بود.

وی افزود: اولین دوره همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی در سال 95 به میزبانی اردبیل برگزار شد و به این موضوع که دومین دوره از این همایش مجددا در این استان اجرایی می‌شود، مفتخریم.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: تمامی اعضای کمیته‌ها و مدیران اجرایی برگزاری این همایش بزرگ ملی با افزایش تعامل و همکاری‌های لازم باید شرایط لازم را برای برگزاری هرچه مطلوب برنامه مذکور فراهم کنند و اجرای مناسب آن بدون هماهنگی و انسجام لازم دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نخواهد بود.
تاج‌مهر با اشاره به اینکه در نیم سال دوم سال جاری، سه برنامه ملی در حوزه ورزش‌های همگانی پیش‌بینی شده است، توضیح داد: جشنواره تندیس یخی و آدم‌برفی، میزبانی از مسابقات ثبت رکورد کشوری و رقابت‌های آمادگی جسمانی قهرمانی کشور از جمله رقابت‌هایی است که تا پیش از پایان سال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در برگزاری این میزبانی‌ها تلاش شده تا هزینه مالی به ورزش استان تحمیل نشده و قسمت عمده هزینه‌های برگزاری مسابقات را فدراسیون تأمین می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز