استاندار بوشهر :

آسان شدن ازدواج جوانان دو شرط دارد ؛ تامین مسکن و اشتغال جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۴:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۴۸۵
آسان شدن ازدواج جوانان دو شرط دارد ؛ تامین مسکن و اشتغال جوانان
استاندار بوشهر گفت: تامین مسکن و اشتغال برای جوانان گامی در راستای تسهیل ازدواج است که مدیران ذیربط باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان  گفت: در این ارتباط عملیات اجرایی یکهزار واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت این استان نیمه دوم مهرماه جاری با حضور رئیس کمیته امداد اماممینی کشور آغاز می شود.

وی اضافه کرد: 50 درصد هزینه احداث این واحدها تعهد استان بوشهر است که اعتبار مورد نیاز آن تامین شده است.

استاندار بوشهر، بر لزوم تامین مسکن برای جوانان تاکید کرد و ادامه داد: جوانان به عنوان قشر مهم و ارزشمند جامعه باید حمایت های موردنیاز آنها در تمامی عرصه ها فراهم شود.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و بویژه فارغ‌التحصیلان جوان بسیار مهم و اساسی است و مسئولان ذیربط در این زمینه باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار ببندند.

استاندار بوشهر اظهارداشت: ایجاد اشتغال نباید منوط به دولت باشد بلکه وظیفه دولت در این ارتباط فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغال و کارآفرینی است.

وی گفت: بایدنگاه ما به اشتغال به سمت کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی تغییر کند و نباید اشتغال را فقط دولتی بدانیم.

گراوند بیان کرد: کار آفرینان و افراد متخصص و توانمند باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند تا بتوانند با راه‌اندازی مراکز تولیدی، نسبت به جذب افراد جدید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام ورزند.

وی گفت: در این ارتباط بانک‌ها نیز باید همکاری بیشتر و موثرتری با تولیدکنندگان داشته باشند.

گراوند با تاکید بر سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: گزارش ماهانه بانک‌ها به دبیرخانه ستاد در بحث پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج ارائه شود.

وی اظهار داشت: موانع موجود برای زوج‌های جوان باید برداشته شود تا در کمترین زمان ممکن این تسهیلات پرداخت شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز